کد خبر: ۵۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ 06 April 2021

برخورد با اخلالگران بازار سیمان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه حامی تولید کننده و توزیع کننده هستیم و از آنان حمایت می کنیم گفت: بر اساس وظیفه و رفع مشکلات مردم با اخلاگران در بازار سیمان برخورد خواهیم کرد.
به گزارش سازه نیوز به نقل از ایرنا، مجید میری در نشست با تولید کنندگان سیمان استان کرمان افزود: دادستانی و مجموعه صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی همواره به دنبال این بوده که تولید کننده متضرر نشود زیرا همیشه آسیب اصلی متوجه این حوزه است و از طرفی برخی افراد دلال سود اصلی را می برند و در نظم توزیع و عرضه اخلال ایجاد می کنند که باید جلوی آن گرفته شود.

وی اظهار داشت: توزیع باید رصد شود و کارخانه در ادامه بحث شفاف سازی به عاملان توزیع به مجموعه های نظارتی فهرستی از عاملان توزیع را با هماهنگی صنعت و معدن شمال و جنوب استان اعلام کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با بیان اینکه سیمان به عاملان داده شود و نه حاملان گفت: فهرست روزانه بارگیری های متعدد را رصد می کنیم زیرا تنش های اجتماعی که امروز حادث شده، مشکلاتی به وجود می آورد که در آینده هزینه بسیاری به کشور وارد می کند.

وی ادامه داد: ناامیدی و نگرانی مردم نسبت به موضوعات موجب کاهش مشارکت در انتخابات می شود که ناشی از فعالیت مجموعه های مختلف حاکمیت در بخش تولید، توزیع و نظارت است و همه کشور را متضرر می کند.

وی تصریح کرد: رییس جمهوری اعلام کردند که از ۱۰۰ قلم کالا در ۲ سه مورد مشکل داریم که سخنانی صحیح است اما این کالاها در افکار عمومی نقش کلیدی دارد.

میری افزود: اعتقاد داریم باید به تولیدکنندگان اعتماد کنیم و در برخوردها و نوع نگاه با مجموعه قضاییه اختلاف نظرهایی داشتیم، تولید باید اصلاح شود و نه با برخورد شدید محصول را از سفره مردم خارج کنیم.

وی با بیان اینکه چشم مردم به دست ما است عنوان کرد: اگر امروز تعلل کنیم و چشممان را بر برخی تخلفات ببندیم و باعث نارضایتی مردم شویم، به هزاران شهید استان و شهید سلیمانی خیانت کردیم و قطعا از ما نخواهند گذشت.

وی با اشاره به نداشتن فصل سرمای آنچنانی طی سال گذشته گفت: با اخلال بی جهت در قطعی گاز و برق برخورد می شود اما استدلال منطقی در این حوزه پذیرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان افزود: تا زمان فروکش کردن تب مصرف کننده نهایی، سیمان به پروژه ها به صورت کنترل شده داده شود.