کد خبر: ۵۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ 07 April 2021

کشف 1300 کیسه سیمان احتکاری در بوکان

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان اظهار کرد: در پی گزارش های مردمی مبنی بر احتکار و عدم فروش سیمان، بازرسان اداره صمت در اسرع وقت در محل حاضر و پس از بررسی مقدار ۱۳۰۰ کیسه سیمان احتکار شده کشف و انبار مذکور را تا تعیین تکلیف قانونی پلمب کردند.
به گزارش سازه نیوز به نقل از ایسنا،محمد صالح زندش گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر احتکار و عدم فروش سیمان، بازرسان اداره صمت در اسرع وقت در محل حاضر و پس از بررسی مقدار ۱۳۰۰ کیسه سیمان احتکار شده کشف و پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۳۰۳ میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

زندش بیان کرد: در راستای ایجاد توازن در سطح عرضه سیمان مورد نیاز، ۱۵۰ تن سیمان به سهمیه شهرستان اضافه شده و سهمیه بوکان از ۴۰۰ تن به ۵۵۰ تن در روز از محل تولید کارخانه سیمان کاوان بوکان افزایش می یابد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان تصریح کرد: با توجه به افزایش سهمیه مورد نیار شهرستان به سیمان نظارت بر نحوه توزیع مصالح ساختمانی در سطح عرضه افزایش خواهد یافت.

زندش یادآوری کرد: سیمان به اندازه سهمیه شهرستان ارائه می شود و مشکلی در تامین سیمان نداریم همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گرانفروشی، احتکار، عدم فروش سیمان از سوی عاملین را با شماره ۱۲۴ و یا با مراجعه حضوری با ما درمیان بگذارند تا در اولین فرصت مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.