کد خبر: ۵۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ 12 April 2021

پیشرفت 60 درصدی پروژه مسکن محرومان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استاد مرکزی گفت: آبان‌ماه سال گذشته تفاهم‌نامه ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان استان منعقد شد که اکنون بیش از۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم به زودی به اتمام برسد.
به گزارش سازه نیوز به نقل از تسنیم،محمدرضا رضافرح در دیدار نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با کارکنان بنیاد مسکن استان با اشاره به طرح ملی مسکن اظهار داشت: طرح مسکن مهر در استان پایان یافته و 400 واحد از مجموع 2 هزار واحد طرح ملی مسکن در مرحله اجرایی قرار دارد.

وی افزود: آبان‌ماه سال گذشته تفاهم‌نامه ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای محرومان استان منعقد شد که اکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم به زودی به اتمام برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استاد مرکزی ادامه داد: در سیلاب بهار سال 98 حدود هفت هزار واحد مسکونی شهری و روستایی تخریب شدند که همه واحدها ساخته شدند و حدود پنج هزار میلیارد ریال تسهیلات و 38 هزار تن سیمان رایگان به خسارت‌دیدگان داده شد.

رضافرح تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در سال گذشته ساخت 30 واحد مسکونی همراه با 500 میلیون ریال تسهیلات ویژه ایتام و ساخت 80 واحد مسکونی همراه با 850 میلیون ریال تسهیلات به خانواده‌های دو معلول بود.

وی عنوان کرد: پروژه کوی کوثر اراک یکی از طرح‌های مهم و شاخص کشوری است که حدود یک هزار خانوار در این منطقه زندگی می‌کنند.