کد خبر: ۵۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ 10 May 2021

لزوم جلوگیری قاطعانه از سفرهای ایام عید فطر

نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: رها کردن و کنترل نشدن سفرها می‌تواند زمینه‌ساز موج جدید کرونا در کشور باشد و در این زمینه باید اقدامات قاطعی برای جلوگیری از سفرها انجام شود.

به گزارش سازه نیوز به نقل از ایسنا ،علیرضا ورناصری با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در کشور و خوزستان اظهار کرد: در زمان عید نوروز، باز شدن مسیرها و آزاد شدن تردد و مسافرت باعث شد که موج چهارم کرونا در کشور همه‌گیر شود.

وی با اشاره به در پیش بودن عید فطر افزود: باید از تجربه‌ای که در عید نوروز داشتیم درس بگیریم و سفر را در سراسر کشور ممنوع کنیم تا شاهد موج جدید کرونا در کشور نباشیم.

نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد مسیرها باز و ترددها برقرار باشد و مردم در ایام عید فطر به مسافرت بروند، قطعا شاهد موج جدید کرونا در کشور و خوزستان خواهیم بود؛ همه مردم و به ویژه دولت وظیفه دارند که در این شرایط به وظایف خود عمل کنند.

ورناصری عنوان کرد: بیش از یک سال است که با کرونا درگیر هستیم و همه دستگاه‌های اجرایی و مردم با راه‌های کنترل و مهار کرونا آشنا هستند. ممنوعیت سفر در ایام عید فطر و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌تواند به جلوگیری از موج جدید کرونا در کشور کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: رها کردن و کنترل نشدن سفرها می‌تواند زمینه‌ساز موج جدید کرونا در کشور باشد و در این زمینه باید اقدامات قاطعی برای جلوگیری از سفرها انجام شود.

انتهای پیام