کد خبر: ۵۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ 22 May 2021
از ابتدای امسال تاکنون انجام شد؛

بارگیری بیش از ۲۰ محموله بزرگ ترافیکی در بندر امام

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از بارگیری بیش از ۲۰ نگلات ویژه (محموله بزرگ ترافیکی) در بندر امام از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش سازه نیوز به نقل از ایسنا ،عادل دریس اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از۲۰ نگلات ویژه (محموله بزرگ ترافیکی) در مجتمع بندری امام خمینی(ره) بارگیری شده است.

وی افزود: نگلات ویژه به عنوان شکلی از محمولات ترافیکی، از جمله کالاهای ویژه هستند که در شرایط و با بهره‌گیری از تجهیزات خاص، تخلیه و بارگیری می‌شوند و مجتمع بندری امام خمینی(ره) با برخورداری از امکانات و تجهیزات لازم موفق به بارگیری ۲۰ نگله ویژه از ۱۲ فروند شناور شده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) گفت: سه نگله از این تعداد به طول‌های ۳۰، ۳۵ و ۴۵ متر و عرض‌های ۴.۵، ۴.۵ و ۷ متر از بزرگترین ابعاد برخوردار بودند که تحت شرایط ایمن و با اتکا بر توان و مهارت نیروهای عملیاتی تخلیه و از مبدأ صنایع داخلی در استان خوزستان جهت حمل و نقل ساحلی به مقصد کنگان ارسال شدند.

وی افزود: توانمندی تجهیزاتی، اسکله‌های مناسب و نیروهای عملیاتی مجرب و کارآزموده از مهم‌ترین شرایط لازم برای تخلیه و بارگیری و حمل این نوع کالاها است که این مجتمع بزرگ بندری زمینه را برای جابه‌جایی ایمن و سریع آن‌ها فراهم ساخته است.