کد خبر: ۵۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ 04 June 2021
با همت خیر مدرسه ساز ؛

عملیات ساخت هنرستان ۱۲ کلاسه دخترانه اسدآبادی در رامهرمز آغاز شد

باحضور استاندار خوزستان عملیات ساخت هنرستان دخترانه ۱۲ کلاسه اسدآبادی با مشارکت خیر نیک اندیش "حشمت الله توکل" در رامهرمز آغاز شد .


به گزارش سازه نیوز و به نقل از  روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، عصر امروز پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ باحضور استاندار خوزستان ، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان ، نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و جمعی از مسئولان شهرستانی عملیات ساخت هنرستان دخترانه ۱۲ کلاسه اسدآبادی در شهرستان رامهرمز آغاز شد.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان امروز در حاشیه این مراسم با اشاره به پروژه های احداث شده در رامهرمز اظهار داشت : با تلاش های صورت گرفته طی چهارسال اخیر در این شهرستان ۲۶ پروژه در قالب ۷۶ کلاس درس به بهره برداری رسید. 

وی گفت : امروز یک مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع با زیربنای یکهزار ۵۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با همت خیر نیک اندیش "حشمت الله توکل" در شهرستان رامهرمز کلنگ زنی شد.

وی گفت: خیران مدرسه ساز استان و سراسر کشور پارسال ۲هزار و ۱۱۰‌میلیارد ریال به استان کمک کردند که سازمان نوسازی مدارس کشور در همین راستا اعتبار خوزستان را چهار برابر و به یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش داد.

قربانی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون مشارکت خیران در استان به یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال رسیده است و تلاش خواهیم کرد این رقم را به سه هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.
برچسب ها: مدارس خوزستان