کد خبر: ۵۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ 12 September 2021

در پروژه میدان میوه و تره‌بار اهواز چه خبر است؟

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز با تاکید بر لزوم توسعه میدان میوه و تره‌بار الغدیر، گفت: میادین دیگری هم باید در نقاط مختلف شهر اهواز راه‌اندازی شود.
به گزارش سازه نیوز و به نقل از ایسنا:بابک ربیعی با اشاره به پیگیری توسعه میدان میوه و تره‌بار الغدیر و راه‌اندازی فاز دوم این میدان، اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت شهر اهواز و لزوم رعایت مولفه‌های پدافند غیرعامل، لزوم توسعه میدان الغدیر بدیهی است. البته میادین دیگری هم باید در نقاط مختلف شهر اهواز راه‌اندازی شود.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌برداری از غرفه‌های در حال احداث در فاز دوم توسعه میدان الغدیر افزود: از سال ۱۳۹۰ فرآیند قانونی مزایده پیش فروش غرفه‌های واقع در ضلع شمالی فاز دوم میدان الغدیر ویژه بارفروشی، آغاز شد که متاسفانه در دوره‌های مدیریتی گذشته به دلایل مختلف از جمله کمبود اعتبار یا موانع قانونی و معارض و همچنین تاخیر پیمانکار، سیلاب‌های مکرر و شیوع کرونا در تکمیل این پروژه تاخیر ایجاد شده است.

ربیعی گفت: با استقرار مدیریت فعلی سازمان، همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات قانونی، اعتباری و فنی تکمیل فاز دوم توسعه میدان الغدیر به کار گرفته شده و روش‌هایی برای تامین مالی این پروژه اتخاذ شده است که موجب تحرک برای اتمام این پروژه شده و اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر هم با پیگیری‌های حقوقی انجام شده در خصوص مشکلات قانونی مالک زمین و دستورهای مقامات قضایی، اقدامات فوری برای تکمیل و تحویل این پروژه در حال انجام است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اهواز عنوان کرد: به شهروندان اهوازی اطمینان می‌دهم که هر گونه تصمیم با حفظ مصلحت شهر، صرفه و صلاح مدیریت شهری و رعایت موازین قانونی و احکام قضایی خواهد بود. جلوگیری از هدر رفت بیت‌المال‌ و احقاق حقوق شهروندان در قالب پیگیری حقوق شهرداری، به دقت در انجام این پروژه مد نظر خواهد بود و تسلیم فشارهای رسانه‌ای و برخی جوسازی‌ها نخواهیم شد.