کد خبر: ۵۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۳ دی ۱۴۰۰ 03 January 2022

برگزاری سمینار آموزشی کاربردی سازی مبحث ۱۶مقررات ملی ساختمان،

این سمینارآموزشی با هدف افزایش دانش فنی فعالان و ناظران تاسیسات ساختمان و معرفی محصولات شرکت شیلنگ و لوله خوزستان، توسط گروه آموزشی تخصصی خانه تاسیسات و گروه تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان به عنوان حامی و اسپانسر این برنامه در راستای کار حرفه ای در نظارت و اجرا برگزار گردید.

به گزارش سازه نیوز:ر این رویداد مهندس امید نادری به عنوان مدرس گروه آموزشی تخصصی خانه تاسیسات به نکات مهم مبحث 16 مقررات ملی ساختمان در نظارت و اجرای تاسیسات فاضلاب پرداختند. در طول دوره که در دو روز برگزار شد علاوه بر الزامات در طراحی، اجرای شبکه فاضلاب ساختمانی، بایدها و نباید های نصب و نکات فراوانی دیگری از جمله نکات مهم در انتخاب لوله و اتصالات یو پی وی سی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


در طول دوره  مددی مدیر گروه تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان ضمن معرفی جدید ترین محصولات این شرکت نکاتی ساده در شناخت کیفیت لوله و اتصالات UPVC را تشریح کرد. از نکات مهمی که ایشان اشاره داشتند اهمیت نوع کاربرد لوله و اتصالات یو پی وی سی بر اساس نشانه گذاری و صحت استاندارد بودن محصول از طریق استعلام پیامکی است که در افزایش طول عمر تأسیسات مکانیک ساختمان اهمیت بسزایی دارد. لوله و اتصالات پی وی سی با نشانه گذاری استاندارد 1-9119 با کاربرد مصرف در سیستم  فاصلاب ساختمان انتخاب صحیح است و عدم توجه به شماره استاندارد و کاربرد هر محصول در جایگاه ویژه آن می تواند مسبب مشکلاتی برای مصرف کننده گردد. و نکته دوم توجه به درج کد ده رقمی استاندارد بر روی محصول است که با ارسال پیامکی این کد به  شماره 10001517 در چند ثانیه پاسخ استعلام از طریق پیامک ارسال خواهد شد.
 
برگزاری این سمینار که با مشارکت بالای فعالان حوزه نظارت همراه بود، شامل اهداف زیر می باشد:

۱- انتقال دانش و تبادل تجربیات

۲-آشناکردن فعالان حوزه ی ساختمانی با جدیدترین متد اجرایی

۳-معرفی جدیدترین محصولات گروه تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

۴-شناخت کیفی لوله و اتصالات UPVC

۵-اهمیت نوع کاربرد لوله و اتصالات یو پی وی سی بر اساس نشانه گذاری

۶-استاندارد 1-9119 با کاربرد مصرف در سیستم فاضلاب ساختمان

۷-استعلام کد ده رقمی استاندارد از طریق سامانه پیامکی 10001517

 
در پایان گروه تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان ضمن تشکر و قدر دانی از شرکت کنندگان در سمینار، بر آمادگی این شرکت برای همکاری و تعامل با گروهای آموزشی، ناظران، مجریان و سایر افراد و تیم های خلاق و نوآور در استان خوزستان تاکید نمود