کد خبر: ۵۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۰ دی ۱۴۰۰ 10 January 2022

بازدیدمدیر عامل بانک صادرات استان خوزستان ازگروه تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان

در این رویداد مدیر عامل بانک صادرت خوزستان و هیات همراه از خطوط مختلف تولید لوله و اتصالات پی وی سی، پلی اتیلن و آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت های مختلف این شرکت40 ساله آشنا شدند.



عزیزالهی مدیر عامل بانک صادرات  خوزستان همچنین در نشست با مددی مدیرعامل شرکت شیلنگ و لوله خوزستان، آمادگی این بانک را برای حمایت مالی از چنین شرکت هایی با هدف کمک به ایجاد اشتغال اعلام کرد. وی با اشاره به گزارش خوب ارائه شده از فعالیت های این شرکت، اظهار داشت: گروه تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان به عنوان یک مشتری قدیمی و معتبر توانسته است با مدیریت خوب پول بانک را به بهره وری تبدیل نماید و باعث افزایش تولید و اشتغال شود.
مددی ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل بانک صادرات و هیات همراه بیان کرد ؛ تامین مالی از سوی بانک باعث رونق و جهش تولید می شود و این مجموعه همواره سعی داشته به کمک تکنو لوژی روز دنیا و البته پرسنل و متخصصین زبده و سخت کوش، بهترین و با کیفیت ترین لوله و اتصالات پی وی سی و لوله های پلی اتیلن  قابل رقابت با سایر تولید کنندگان کشوری را تولید و به بازار ایران و کشورهای همجوار عرضه نموده، و در پروژه های ملی مسکن، آب و فاضلاب و کشاورزی حضور فعال داشته باشد. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با حمایت بانک صادرات، شاهد  توسعه خطوط تولید و ایجاد فرصت های جدید شغلی باشیم.

 
 عزیزالهی مدیر عامل بانک صادرات خاطرنشان کرد: انسجام بین مدیریت و کارکنان در شرکت شیلنگ و لوله خوزستان را عامل کسب موفقیت های آن دانست دیدن موفقیت های شرکت های تولیدی به ما برای حمایت از صنعت کشور انگیزه دوچندان می دهد و بانک صادرات آماده است تا هرجا که کار خوبی انجام شده است از آن کار حمایت کند و به این حمایت ها نیز افتخار می کند.