کد خبر: ۵۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ 16 March 2022

بازدید مسوولان مناطق نفت‌خیز از پروژهای ورزشی دزفول

مشاور مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب از پروژهای ورزشی و عام المنفعه در دزفول بازدید کردند.

به گزارش سازه نیوز و به نقل از ایسنا:ناصری مشاور مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب و آقابیگی مدیر مهندسی ساختمانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از پروژهای عمرانی ورزشی و عام المنفعه در دزفول بازدید کردند. 

در این بازدید آقا بیگی طی مصاحبه با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری های مشاور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب در مسئولیت اجتماعی و مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان و با پیگیری‌های فرماندار محترم شهرستان دزفول مقرر شد که برای بررسی طرح‌ها و برنامه‌ های نیمه‌تمام عمرانی در بخش ورزش و در مناطق محروم به شهرستان دزفول سفری داشته باشیم. 

وی افزود: ان شاءالله بعد از بررسی طرح ها، گزارشی به ستاد مناطق نفت‌خیز جنوب ارسال خواهد شد و جهت تخصیص بودجه تصمیم‌گیری خواهد شد. 

همچنین احسانیان معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول در حاشیه این بازدید طی گفت‌وگو با ایسنا،اظهار کرد: در این بازدید از سه طرح و پروژه چمن طبیعی کوی شهید مدرس(ره)، پروژه زه کش و سالن چند منظوره ورزشی کوی شهید مدرس(ره) بازدید به عمل آمد. 

 احسانیان در ادامه از پیگیری های مستمر مهرابی راد مدیر دفتر تسهیلگری و آزادی مسئول گروه مطالبه گری عدالت آوان شهرستان دزفول تقدیر و تشکر کرد و گفت: ان شاءالله هر چه سریع تر این پروژه ها به کمک‌ ستاد مناطق نفت خیز جنوب به بهره برداری برسند تا مردم بتواند از این طرح ها استفاده کنندـ

به گزارش ایسنا، روز گذشته سه شنبه ناصری مشاور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب و آقا بیگی به همراه احسانیان معاون عمرانی فرماندار، جاموسی بازرس ویژه فرمانداری ویژه شهرستان دزفول و مهرابی راد مدیر دفتر تسهلگری و آزادی مسئول گروه مطالبه گری عدالت آوان از سه پروژه ورزشی در دزفول بازدید کردند.