کد خبر: ۵۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ 11 August 2022
هردار عنوان کرد

ورود بخش خصوصی به احداث مراکز تفریحی در اهواز

شهردار اهواز از انجام مذاکراتی با بخش خصوصی برای احداث مراکز تفریحی و تفرجگاهی و کارخانه بازیافت زباله خبر داد.
به گزارش سازه نیوز و به نقل از ایسنا:رضا امینی در نشست اعضای شورای اسلامی شهر اهواز با حضور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش مشکلات اهواز اظهار کرد: اقدامات در حوزه زیرساختی شهرداری اهواز در حال انجام است و ایجاد سامانه‌های الکترونیکی، هوشمند شدن شهر و الکترونیکی شدن بسیاری از فعالیت‌ها به ویژه در حوزه شهرسازی می‌تواند در آینده موجب کاهش افراد واسطه یا فرصت‌طلب شود و مردم راحت‌تر به حقوق خود دسترسی پیدا کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از ابتدای امسال برنامه ریزی شده هر هفته یک پروژه افتتاح شود که ۱۲ هفته از این کار گذشته و تنها در دو سه هفته به دلیل تعطیلی در پی آلودگی هوا یا وضعیت جوی، افتتاحیه انجام نشد و از هفته آینده مجددا این کار انجام می‌شود.

شهردار اهواز گفت: حضور در مناطق و دیدار با مردم به صورت پیوسته انجام و رضایت‌مندی خوبی فراهم شده است.

امینی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام اهواز بیان کرد: پروژه دانشگاه شهید چمران، پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف و مجموعه پروژه‌های تحت عنوان محرومیت‌زدایی که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء انجام می‌شوند از پروژه‌های مهم اهواز هستند.

وی با بیان اینکه مسیر ال ۴۰۰ پروژه غیرهمسطح شهید کجباف تا پایان سال تکمیل می‌شود، گفت: با اقدامات انجام شده روگذر اصلی پروژه میدان دانشگاه تا مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد که موجب کاهش ترافیک و رضایت‌مندی مردم می‌شود. سپس با انجام تعهدات مشترک شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیاء تا انتهای آذرماه ادامه اجرای این پروژه به پایان می‌رسد.

شهردار اهواز با بیان اینکه امیدوارم با همت جمعی و همه بخش‌ها به بودجه مصوب برسیم، گفت: با وجود مشکلات کشور، رکود مسکن و شرایط سخت معیشتی، مذاکراتی با بخش خصوصی برای احداث مراکز تفریحی و تفرجگاهی و کارخانه بازیافت زباله انجام شده است.

امینی عنوان کرد: حضور میدانی و راهبردی و برنامه‌ریزی شده سپاه در همه میادین اجتماعی، سیاسی و عمرانی نشان از توانمندی این نهاد انقلابی به ویژه در بحث امنیت دارد و این موضوع موجب سرافرازی جمهوری اسلامی در جهان شده است؛ این نهاد موجب امیدواری بیشتر مردم به نظام شده است.

وی افزود: تعامل سازنده بین بخش‌های حاکمیتی می‌تواند در افزایش ضریب خروجی کار تاثیر داشته باشد و این تعامل تاثیرات سازنده‌ای خواهد داشت.