کد خبر: ۵۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ 12 August 2022
نسیم خوش خدمت در پهن دشت جغرافیای حماسه و دلیری؛

دولت حمایت میکند، بنیاد مسکن در خوزستان مسکن میسازد

ایران آباد، توسعه یافته و شاداب به همت فرزندانش نیازمند است و اگر چه زوزه کفتار وگرگ استکبار و استعمار به گوشمان میرسد اما میدانند و بدانند اینجا نامش ایران است و این کشتی کشتیبان خردمندی دارد که هیچ طوفانی یارای شکستنش ندارد.
به گزارش سازه نیوز و به نقل ازصبح خرد؛  دولت مردمی سیزدهم  با رویکرد کار و تلاش انقلابی بدون توجه به حاشیه ها و گره زدن اقدام به هر اتفاقی برای حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف و در حوزه مسکن با حمایت از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این بار اسب عزم خدمت را جور دیگری زین کرد تا رخساز هیچ مادری زرد نباشد و نگاه هیچ پدری شرمنده فرزندی نباشد.

عزم بر ساختن شد و بند کفش اراده این بار محکم تر بسته شد؛ آبگرفتگی شهرهای خوزستان در جریان سیل سال گذشنه فرزندان ایران اسلامی در بنیاد مسکن را برآن داشت تا با ارزیابی، کارشناسی و رصد تمام اتفاقات حوزه مسکن وخاک شناسی و مفاهیم این شکلی قرار بر ساخت هزار واحد شد که در ادامه اما به پنج هزار واحد رسید؛ کسی اخم نکرد، فخر نفروخت و مدعی نشد چرا که شعار دولت باید در حوزه مسکن محقق شود و بنیاد مسکن با علم به همین موضوع با رویکرد مردم دوستی با حمایت رئیس جمهور و بدنه دولت مسیر ساخت را طراحی و ادامه داد تا باردیگر نسیم خدمت صادقانه بر پهن دشت جغرافیای حماسه و دلیری وزیدن بگیرد.

کار باید به سرانجام برسد چه انکه ایران به کار فرزندان خود برای زدودن غبار محرومیت بیشتر از هر زمانینیاز دارد و مسکن دغدغه مهم و اولویت اساسی خانواده هاست و دولت با علم به این موضوع بنیاد مسکن را مامور به ساخت کرد و فضا برای ایجاد بستری جدید با نگاهی نو، همان که در کارنامه رئییس بنیاد مسکن به روشنی یافت میشد و تخصص نیز بدان افزوده شد، مهیا شد.

رویکرد دولت مردمی نگاه از بالا به مردم نبود و نیست و این مشی مهم و دینی که برگرفته از مرام دینی بود به بنیاد مسکن نیز رسید تا پس از هرمزگان ابن بار خطه ای دیگر از جنوب که مزین و ملقب به حماسه است و چه مثنوی های حماسه ای خلق نشد و جهان تا جهان است میداند یعنی خوزستان و مردمانش طعم شیرین خدمت بنیاد مسکن را چشیده و خدا میداند که رخت بربستن محرومیت از ایران و خوزستان و همه استان ها از جهاد کمتر نیست، کمتر نیست شاید که مادری در خانه امن و محکم بنیاد مسکن با خاطری اسوده به قاب عکس فرزند شهیدش نگریسته، پدری عاشقانه تر جانبازی خودش را فریاد بزند و فرزندی امیدورانه به آینده اش بیندیشد….

ایران آباد، توسعه یافته و شاداب به همت فرزندانش نیازمند است و اگر چه زوزه کفتار وگرگ استکبار و استعمار به گوشمان میرسد اما میدانند و بدانند اینجا نامش ایران است و این کشتی کشتیبان خردمندی دارد که هیچ طوفانی یارای شکستنش ندارد.

بنیاد مسکن خالق لبخندمان میشود و زیباست اگر این لبخند در دیاری باشد که روزی بی امان گریان بود و رنج دید و حماسه آفرید،؛ خوزستان باید ساخته شود.

بندر امام خمینی(ره) یکی از مهمترین بنادر ایران و نقش بسزایی در اقتصاد ایران دارد ، تاسیسات دریایی، بالابودن حجم واردات و صادرات کالا و امور گمرکی باعث شده این منطقه یکی قطب های اقتصادی کشور لقب بگیرد.

بنیاد مسکن خوزستان در حال حاضر علاوه بر درجا سازی اماکن آسیب دیده از آبگرفتگی بندر امام، کار احداث بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکونی در شهرک های مختلف را انجام می دهد که در مراحل مختلف ساختمانی در حال اجرا هستند

بر اساس پیش بینی ها و با توجه به افزایش میزان تسهیلات ساخت اماکن آسیب دیده از آبگرفتگی بندر امام(ره) روند تکمیل این واحد مسکونی سرعت بیشتری به خود بگیرد و سایر شهر ها و مناطق خوزستان نیز از خدمات بنیاد مسکن بهره مند شوند.

بندر امام خمینی (ره) در کنار سایر  شهرها و شهرستان های خوزستان با همت فرزندان ایران در بنیاد مسکن و با حمایت دولت مردمی ،انقلابی و با عنایت به نگاه ویژه دکتر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به استان های محروم باید در حوزه مسکن به مردم خدمت خواهد کرد و مشکل مسکن با حلاوت خانه دار شدن مردم پایان خواهد یافت.

جهاد خدمت تا پایان عملیات ساخت مسکن در خوزستان و ایران با عنایت به الطاف حضرت حق و حمایت دولت مردمی و انقلابی ادامه دارد.