کد خبر: ۵۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۱۹ آذر ۱۴۰۱ 10 December 2022
در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان اهواز :

از محصولات جدید شیلنگ و لوله خوزستان رونمایی شد.

دربیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ۱۴۰۱ اهواز، گروه تولیدی شیلنگ و لوله خوزستان ، علاوه بر میزبانی مسئولین، فعالان، کارشناسان و علاقه مندان این حوزه صنعت از محصولات جدید این گروه تولیدی رونمایی شد.


به گزارش سازه نیوز  و به نقل از سایت شرکت شیلنگ و لوله خوزستان :نمایشگاه صنعت ساختمان 1401 شرکت شیلنگ و لوله خوزستان در راستای فرهنگ سازی و معرفی محصولات  استاندارد میزبان کارشناسان، مهندسین و مسئولین اجرایی در حوزه ساخت و ساز و فعالان اقتصادی حوزه صنعت ساختمان و مجریان بود.

 

شیلنگ و لوله خوزستان همچون سال های گذشته با هدف آشنا ساختن و آگاه کردن عموم جامعه و متخصصان در عرصه‌های مختلف با ویژگی‌های انواع تولیدات با کیفیت محصولات لوله و اتصالات یو پی وی سی و لوله های پلی اتیلن توانایی‌های فنی، علمی و  تولیدی خود حضور پررنگی در عرصه تاسیسات ساختمان و مسکن به عمل آورد. همچنین در این نمایشگاه شیلنگ و لوله خوزستان  محصولات جدید را به نمایش گذاشت که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت. شیلنگ آب نخدار (کاربرد باغبانی، خانگی و عمومی)، زانو عصایی برق (ایجاد انشعاب در سیستم برق ساختمان) واتصال شیر یک طرفه (جهت جلوگیری از برگشت فاضلاب و ورود حشرات و جانوران موزی) محصولاتی بودند که شیلنگ و لوله خوزستان به عنوان تنها تولید کننده در استان خوزستان و بر اساس نیاز بازار در این رویداد رونمایی کرد.

 

علاوه بر حضور پر رنگ همکاران، کسب، مجریان، ناظرین  نظام مهندسی، مسئولین استان نیز از غرفه این گروه تولیدی بازدید به عمل آوردند. بهمن شجاعی معاون فنی اداره کل راه و شهر سازی خوزستان، مهندس خانچی معاون عمرانی استاندار و رضا فتوحی معاون امور اقتصادی استاندارد ضمن بازدید ازغرفه شیلنگ و لوله خوزستان در جریان آخرین دستاورد ها و توانمندیهای این شرکت قرار گرفتند.

ضمن درود بی پایان بر شما، بر خود لازم و واجب می دانیم که از تک تک عزیزانی که در این رویداد حضور بهم رساندند و توفیق دیدارشان را در بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان داشتیم  کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.