کد خبر: ۵۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ 07 May 2023
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در اولین روز کاری خود عنوان کرد؛

تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن/ تحویل پروژه های مسکن ملی به صورت فازبندی و بر اساس آورده متقاضیان

جنتی در اولین جلسه شورای اداری در محل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، سرپرست اداره کل بر کار اجرایی مستمر و تحویل پروژه های مسکن بر اساس اولویت آورده متقاضیان تاکید کرد.
به گزارش  سازه نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، حسین جنتی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بلافاصله پس از جلسه تودیع و معارفه شورای اداری را تشکیل داد که در این جلسه به موضوع مسکن با تاکید ویژه پرداخته شد.

جنتی خواستار برگزاری جلسات منظم و مستمر، پیگیری بیشتر، دقت همکاران و برخورد ظریف با گره‌های کاری برای حل مشکلات و راه اندازی هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن شد و گفت: متقاضیان نباید معطل بوروکراسی اداری شوند، معاونت‌ها و روسای شهرستان‌ها سریعا طرح‌ها را جمع بندی کنند تا حوزه ساخت مسکن با سرعت پیش برود.

وی خطاب به متقاضیان مسکن ملی استان تهران گفت: پروژه های مسکن بر اساس آورده متقاضیان فازبندی خواهد شد و تحویل نیز بر اساس زمان و میزان آورده‌های مردمی خواهد بود، پس ضروری است تا در این خصوص مشارکت مردمی قوی‌تر باشد.

جنتی در خصوص زمین‌های تحویل شده به بنیاد مسکن استان تهران گفت: دو هفته پس از واگذاری زمین می‌بایست عملیات اجرایی شروع شود، این امر در مورد تمام زمین‌های واگذار شده جهت ساخت پروژه نهضت ملی مسکن صادق است و باید فرآیندهای کاری انبوه سازان تسهیل شود.