کد خبر: ۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ 12 September 2013

فراخوان جایزه معمار سال 92


فراخوان جایزه معمار سال  92 منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری صنعت ساختمان خوزستان (سازه نیوز) ؛ این جایزه معتبر ملی که سیزدهمین دوره خود را تجربه می‌کند، مهر ماه امسال با حمایت سوپرپایپ، برترین طراحان معماری ساختمان‌ها‌ی کشور از نظر خلاقیت و نحوه ی به‌کارگیری فضا در خدمت کاربری را معرفی خواهد کرد.

نماینده شرکت سوپر پایپ در خوزستان (حامی این رویداد هنری تخصصی) افزود؛ ادامه کار این جایزه که اکنون یک نهاد معتبر برای جامعه‌ی معماری ایران به‌شمارمی رود، نشان از کیفیت ماندگار آن دارد و حضور سوپرپایپ اینترناشنال، در حمایت از آن نیز در راستای فعالیت همیشگی و خستگی‌ناپذیر شرکت در راه کیفیت  است که در این‌جا به منظورحمایت از حرکت‌های پیشرو، تعالی‌بخش و سرمشق‌ساز معماری کشور صورت می‌گیرد.

مسعود سید محمودی بیان کرد؛ از نظر سوپرپایپ، همراهی با مجله‌ی معمار در طول سال‌ها برگزاری این جایزه، انجام یک مسئولیت اجتماعی مهم است که به ارتقای معماری، فرهنگ صنعت ساختمان و سرانجام به ساخت و ساز با کیفیت و پایدار که تاسیسات از اجزای مهم آن است، کمک می‌کند. به گفته سید محمودی؛ برای اطلاع از چگونگی شرکت در مسابقه و آگاهی از آخرین اخبار این جایزه، به سایت شرکت سوپر پایپ  و یا نمایندگی خوزستان آن شرکت آب طراح معین (2224104-0611)مراجعه کنید.
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
0
با سلام
شرکت سوپر پایپ همیشه ارائه کننده چیزهای نو و پیشرو بوده است.محصولاتش را در چند پروژه استفاده نمودیم واقا با کیفیت و تک بودند.
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
0
0
ممنون از اطلاع رسانی