کد خبر: ۳۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ 05 April 2017

انجام بیش از یک هزار پرواز نوروزی در فرودگاه بین‌المللی اهواز

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: در طرح نوروزی امسال که از 25 اسفندماه 95 تا 15 فروردین ماه 96 ادامه داشت، یک هزار و 126 پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه اهواز انجام شد.
محمد رضا رضایی  اظهار کرد: در این طرح، تعداد 513 سورتی پرواز ورودی و 552 سورتی پرواز خروجی داخلی و تعداد 60 سورتی پرواز خارجی در فرودگاه اهواز انجام گرفته است.

وی با اشاره به این‌که مسیر اهواز - تهران، پر مسافرترین خط پروازی در ایام عید بوده است، افزود: روزانه حدود 20 پرواز از فرودگاه اهواز به سمت تهران انجام می‌گیرد. همچنین خط اهواز - مشهد نیز با روزانه 4 پرواز دومین مسیر پرتردد در این روزها بود.

رضایی تصریح کرد: فرودگاه اهواز در قالب یک هزار و 126 پرواز ورودی و خروجی به 138 هزار و 79 مسافر سرویس‌دهی کرده و در این ایام علاوه بر مسافر، حدود یک میلیون و 578 هزار کیلوگرم بار از طریق ناوگان هوایی فرودگاه اهواز جابجا شده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان خوزستان با اشاره به این‌که در این ایام روزانه حدود 70 پرواز از فرودگاه اهواز انجام می‌شد، گفت: سرویس دهی به مسافران نوروزی داخلی و خارجی در طول ایام نوروز توسط 14 شرکت هواپیمایی انجام شده است.
منبع: ایسنا