کد خبر: ۳۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۶ 26 September 2017

برگزاری نشست عصر تهران با حضور سیدمحمد بهشتی

چهارمین نشست کتاب داستان تهران تحت‌عنوان عصر تهران با حضور سیدمحمدبهشتی و تعدادی از فعالان میراث‌فرهنگی و تهران‌شناسان، ۴ مهرماه در نگارخانه تهران برگزار می‌شود.
چهارمین نشست داستان تهران همراه با معرفی، نقد و بررسی کتاب داستان تهران نوشته سیدمحمد بهشتی، ۴ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در نگارخانه تهران برگزار می‌شود.

چهارمین نشست داستان تهران تحت‌عنوان عصر تهران به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران و در جریان سلسله نشست‌های تهران‌شناسی و تهران‌پژوهی برگزار می‌شود.

سیدمحمد بهشتی نویسنده کتاب داستان تهران و رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی، سیداحمد محیط‌طباطبایی، ناصر تکمیل‌همایون در این نشست حضور دارند و سخنرانی خواهند کرد.

علاقمندان به تهران‌پژوهی و تهران‌شناسی می‌توانند روز سه‌شنبه ۴ مهرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به نگارخانه تهران واقع در خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، پلاک ۱۳۰ مراجعه کنند.

گفتنی است، کتاب داستان تهران که توسط دفتر پژوهش‌های فرهنگی منتشر و به بازار کتاب عرضه شد، خوانشی فرهنگی از شهر تهران است؛ خوانشی مبتنی بر جایگاه تهران در عرصه تاریخ تعاملات جهانی، نقش تهران در سرزمین ایران، بستر طبیعی، تاریخچه شهر شدن، و تأمل در کیستی تهرانی‌ها است