کد خبر: ۵۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ 07 March 2021

کلنگ مترو پردیس هفته آینده به زمین زده می شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از کلنگ زنی مترو پردیس طی هفته آینده خبر داد و گفت: با پایان دولت، پروژه های مسکن مهر نیز به اتمام می‌رسد.

به گزارش سازه نیوز به نقل از تسنیم،احمد اصغری مهرآبادی در حاشیه نشست و بازدید از پروژه های مسکن مهر پردیس از آماده بهره‌برداری بودن 7000 واحد تا قبل از اتمام سال جاری خبر داد و اظهار کرد: طی هفته آینده علاوه بر افتتاح این واحدها، کلنگ پروژه ملی مترو تهران – پردیس نیز به زمین زده خواهد شد.

وی با قدردانی از مدیریت و راهبری مدیرعامل شرکت عمران پردیس در حل تمامی موضوعات پردیس، وی را مدیری خطرپذیر توصیف کرد و افزود: وی موفق شد با انگیزه بالا بسیاری از مشکلات را حل کند تا در این روزها شاهد فعالیت‌های سنگین و عظیمی در فازهای مختلف باشیم. 

وی ادامه داد: اکنون شاهدیم در هر نقطه از شهر پردیس فعالیت عمرانی در حال اجراست. تمامی تلاش‌ها در این راستاست تمامی پروژه‌ها به غیر از بخش کوچکی شامل پروژه‌های جدید و پروژه‌های که به دلیل مشکلات حقوقی دیرتر آغاز شده، مابقی تا قبل از اتمام دولت دوازدهم به پایان برسد و به مالکان تحویل شود. 

 عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن نیز پس از این بازدید حجم فعالیت‌ها را بسیار بالا توصیف کرد. مهندس بلوردی، پروژه پردیس در مقیاس پروژه‌های کشور، پروژه بسیار بزرگی دانست. به گفته او صرف نظر از هزینه‌ها و موضوعات مربوط به ساخت واحدهای مسکونی، حجم عظیمی از عملیات‌های آماده‌سازی و محوطه‌سازی شامل خاکبرداری، آسفالت و ... در این پروژه در حال فعالیت است و امیدوار هستیم تا زودتر عملیات‌های مختلف به پایان برسد و مردم بتوانند واحد خود را تحویل بگیرند.