کد خبر: ۵۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ 13 April 2021

پیمانکار مسکن مهر شاهرود محکوم شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان، گفت: پیرو شکایت عدم اجرای تعهد پیمانکار مسکن مهر شاهرود، دادگاه این پرونده برگزار و پیمانکار موظف به تحویل واحدهای مسکونی شد.
برگزار شد سازه نیوز به نقل از مهر،محمد جعفر عبدالهی در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان در خصوص مسکن مهر شاهرود، تاکید کرد: دو پرونده در خصوص مسکن مهر در این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفته و حکم محکومیت یک پیمانکار به تحویل صادر شده است.

وی افزود: در یکی از این پرونده‌ها مقرر شد تا چنانچه پیمانکار به تعهد خود در زمینه تحویل خانه‌های مردم عمل نکند راه و شهرسازی نسبت به تکمیل پروژه اقدام کند و مخارج واحدها را از پیمانکار اخذ کند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در دیگر پرونده امیدواریم با ارائه مستندات از سوی ادارات کل راه و شهرسازی شرق و غرب استان سمنان انتظار می‌رود که رأی مقتضی و متناسبی صادر شود.

عبدالهی افزود: مهم این است که همفکری خوبی بین دستگاه قضائی، قوه مجریه و سایر ادارات دخیل در حوزه تولید مسکن به خصوص مسکن مهر وجود دارد تا به یک سامان خوبی در این حوزه برسیم از سوی دیگر دستگاه قضائی هم عزم جدی در برخورد با کسانی دارد که متأسفانه در زمینه مسکن کم کاری‌هایی داشته‌اند.