کد خبر: ۵۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ 12 May 2021

تشکیل کارگروه رفع تداخلات برای تعیین تکلیف اراضی موات شهرستان قرچک 

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تشکیل کارگروه رفع تداخلات با توافق معاونت املاک و حقوقی و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با دادستانی و فرمانداری شهرستان قرچک خبر داد.

به گزارش سازه نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،مالکی عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تشکیل کارگروه رفع تداخلات با توافق معاونت املاک و حقوقی و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با دادستانی و فرمانداری شهرستان قرچک خبر داد و افزود: در این کارگروه درصدد استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای تعیین تکلیف هرچه سریعتر این اراضی هستیم.

وی اظهار داشت: در نشستی که امروز در شهرستان قرچک داشتیم پس از ارائه گزارش کاملی از روند پیگیری های راه و شهرسازی تهران در تعیین تکلیف این اراضی مقرر شد کارگروه هفت نفره رفع تداخلات تشکیل و هرچه سریعتر وضعیت اراضی موات این شهرستان مشخص شود.

عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه با تصمیم کارشناسی مبتنی بر شاخص‌ها و راهکارهای قانونی می‌تواند برای حل مشکلات مردم راهگشا باشد اضافه کرد: پیگیری‌های دادستانی محترم تهران به عنوان مدعی‌العموم در همراهی با اداره کل راه و شهرسازی و استانداری تهران می‌تواند روند حل مسایل مردم را تسریع کند.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، گفتنی است این نشست با حضور ارسلان مالکی عضو هیات مدیره و معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن، چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، محبت‌خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در محل فرمانداری قرچک برگزار شد.