کد خبر: ۵۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ 16 May 2021
مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان خبر داد:

تکمیل 583واحد مسکن محرومان در اصفهان

مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان با اعلام تکمیل ۵۸۳ واحد مسکن محرومان استان از پرداخت بیش از ۵۰ میلیاردتومان تسهیلات بلاعوض به واجدان شرایط به منظور اجرای طرح، خبر داد.
به گزارش سازه نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ،غلامحسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان روند احداث سه هزار واحد مسکن محرومان استان را اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان با اشاره به اینکه تعداد چهار هزار و ۱۲ واحد مسکن محرومان در استان ارزیابی و شناسایی شدند، گفت: سه هزار و ۵۸۱ پرونده تشکیل شده است.

خانی از معرفی سه هزار واجد شرایط دریافت مسکن محرومان به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات خبر داد و افزود: بانک‌ها با تمامی افراد معرفی شده به بانک برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کردند.

وی روند احداث واحدهای مسکن محرومان استان اصفهان را بدین شرح اعلام کرد: پی‌کنی ۲ هزار و ۹۴۹ واحد، اجرای فوندانسیون ۲ هزار و ۹۲۰ واحد، اجرای اسکلت ۲ هزار و ۱۰۷ واحد، اجرای گچ و خاک یکهزار و ۹۴۱ واحد، انجام شده است و هم اکنون ۵۸۳ واحد تکمیل شده و قابل سکونت هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن اصفهان با بیان اینکه ۹۰ میلیاردتومان اعتبار بلاعوض به اجرای طرح مسکن محرومان استان پیش‌بینی شده است، گفت: از ۹۰ میلیاردتومان اعتبار بلاعوض تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.