کد خبر: ۵۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰ 11 October 2021
مسئول پشتیبانی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان خبر داد

بسیج تمام امکانات و تامین مایحتاج اولیه مردم زلزله‌زده اندیکا

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان از بسیج تمام امکانات و تامین مایحتاج اولیه مردم در منطقه زلزله‌زده اندیکا خبر داد.

به گزارش  سازه نیوز و به نقل از ایسنا:سید رسول موسوی در خصوص کمک‌رسانی سپاه به مناطقه زلزله زده اندیکا در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: با تدبیر و دستور فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) به محض دریافت خبر زلزله اخیر در منطقه اندیکا، معاونت پشتیبانی سپاه ولی عصر(عج) نیز با بسیج تمام امکانات اعم از خودرویی و تامین مایحتاج اولیه مردم از قبیل مواد غذایی، تانکر آب ثابت، آب معدنی، علاالدین نفتی و سایر ملزومان مصرفی مورد نیاز مردم، وارد صحنه شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز در معیت سردار جانشین سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، تعداد زیادی از اقلام، بسته‌های غذایی و دیگر مایحتاج مورد نیاز مردم، بین مناطق محروم توزیع شد. ان شاءالله این کمک‌رسانی، همیاری و همکاری ما به مردم زلزله زده ادامه خواهد داشت.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: در حال حاضر ۵۰۰ بسته مواد غذایی، ۵۰ علاالدین نفتی و حدود ۱۰۰ دستگاه تانکر ثابت آب در منطقه توزیع شد و بخشی دیگر از مایحتاج نیز در حال رسیدن به منطقه برای توزیع است.

وی عنوان کرد: تا رفع کامل موانع و مشکلات مردم زلزله‌زده پای خدمت هستیم و کمک‌رسانی‌ها ادامه خواهد داشت تا بتوانیم بخشی از مشکلات این مردم را مرتفع کنیم.