کد خبر: ۵۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰ 16 October 2021
مدیرعامل شرکت نفت خبر داد

اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار به عمران ۳ شهر خوزستان

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی این شرکت برای طرح‌های راه و مسکن و مدارس شهرهای اندیکا، لالی و مسجدسلیمان خبر داد.
به کزارش سازه نیوز و به نقل از ایسنا:حسن خجسته‌مهر در جلسه قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده خوزستان که شامگاه جمعه (۲۳ مهرماه) با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: متعهد می‌شوم حدود ۱۸۰ میلیارد تومان با اولویت و بدون محدودیت در زمینه راه، مسکن، نوسازی و ترمیم مدارس شهرهای اندیکا، لالی و مسجدسلیمان اختصاص یابد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان نیز در مسجدسلیمان متعهد شده بودیم که این واحدها در حال تکمیل هستند و تا پایان امسال این کار به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری نیز در راستای تامین بسته‌های مواد غذایی، تریلر، کمرشکن، لودر، کامیون حمل سوخت، بیل مکانیکی و موارد دیگر اقدام کرده‌اند.

خجسته‌مهر بیان کرد: قانونی با عنوان "قانون متوازن" داریم که در قالب آن می‌توانیم مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهیم اما این قانون به شکلی نوشته شده که بهره‌وری استفاده از این منابع را کاهش می‌دهد و بعضا نمی‌توانیم در یک منطقه خاص از آن استفاده کنیم بنابراین باید این قانون اصلاح شود تا در کل استان خوزستان بر حسب پروژه‌ها از آن استفاده کنیم.