یک مقام کارگری اصلاح قراردادهای کار را از اولویتهای دولت رئیسی در حوزه روابط کار برشمرد و بر ضرورت برقراری امنیت شغلی کارگران و رفع هرگونه تبعیض در قراردادهای کار تاکید کرد.
افزایش ناگهانی قیمت خانه در اراک چند سالی است که دیگر شوک محسوب نمی شود، در واقع این افزایش های ناگهانی عجیب و غریب بی مورد و بی منطق آنقدر ظرف چند سال اخیر در اراک مشاهده شده که اراکی ها به نوعی در برابر آن قدرت عکس العمل خود را از دست داده اند و آنرا طبیعی می دانند!
05 در نخستین هفته پس از وقوع دو زلزله ۵.۵ ریشتری در منطقه سنخواست از توابع استان خراسان شمالی٬ مردم شهرها و روستاهای این منطقه که تحت تاثیر این لرزه‌ها قرار گرفتند در انتظار تصمیم دولت برای اعطای تسهیلات و بازسازی منازلشان هستند.
با حضور سردار سلیمانی در مازندران انجام شد؛
ساخت هزار واحد مسکن محرومان با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان در مازندران آغاز شد.
شهردار سیریک مطرح کرد:
شهردار سیریک گفت: گرانی مسکن یکی از چالش‌های بزرگ این شهر است زیرا تقاضا زیاد و عرضه کم است همچنین قیمت رهن و اجاره به طور سرسام آوری افزایش یافته است.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به رفع تصرف از حجم زیادی اراضی ملی در منطقه سرنجیانه سنندج، گفت: برای حفظ و نگهداری از اراضی ملی از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ۱۸۳ هزار متر مربع زمین در این استان برای احداث مسکن در قالب طرح اقدام ملی اختصاص یافت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از نوسازی ۱۹۸ واحد مسکونی استان ایلام با استفاده از تسهیلات بازآفرینی شهری در سال گذشته خبر داد.
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از ساخت و خرید ۸۳۸ واحد مسکن برای مددجویان کردستانی در سال گذشته خبر داد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان گفت: یکهزار و ۱۹ فقره سند مسکن مهر و 194 فقره سند بقاع متبرکه و زمین های وقفی، سال گذشته در استان صادر شده است.
صفحه  از ۱۰