تازه ترین اخبار
پربازدید ها
با این ۵ نکته خانه ای بدون گرد و غبار داشته باشید
چه خانه ها به طور عملی هرگز نمی توانند کاملاً عاری از گرد و غبار باشد، اما با این نکات می توانید خانه خود را تا حد امکان از گرد و غبار دور نگه دارید. به یاد داشته باشید هنگام جارو زدن تمام نقاط خانه را جارو بکشید.
سیگار برگ لاکچری نخی چند؟
جست‌وجوی هشتگ سیگار برگ در فضای مجازی نشان می‌دهد برای تهیه هر نخ از این محصول دخانی باید بین ۵ تا ۷۰۰ هزار تومان هزینه کنید!
۷ فوتی و یک مفقودی در حوادث سیلاب کشور
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، تلفات انسانی حوادث سیل و آبگرفتگی در کشورمان را ۷ نفر اعلام کرد.
شهرداری نماد بعضی چیزهای ناشایست شده است/ مدیر مطیع نمی‌خواهم
شهردار تهران با اشاره به این که خیلی رنج آور است که شهرداری در صحبت های مردم تبدیل به نماد بعضی چیزهای ناشایست شده، گفت: هرکس میخواهد درباره فساد صحبت کند از شهرداری مثال می زند.
فوت 5 نفر بر اثر سیلاب‌های اخیر
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح جزئیات عملیات امدادرسانی در استان‌های متاثر از سیل و آبگرفتگی از ادامه امدادرسانی‌ها در پنج استان و عملیات جستجو برای پیدا کردن یک مفقودی در استان البرز خبر داد و گفت: تا کنون پنج نفر بر اثر ریزش منزل مسکونی صاعقه و غریق سیلاب، جان خود را از دست داده‌اند.
سرمایه‌گذاری خارجی، اولویت شهرداری پایتخت
شهردار تهران جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی و تامین صدها پروژه اقتصادی جذاب با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی به‌عنوان اولویت پیش روی شهرداری تهران برای تحقق رشد فراگیر اقتصادی نام برد.
اداره مطلوب شهر با نگاه دولتی و اتکا به کمک‌های دولتی ممکن نیست
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به محدودیت‌های مالی دولت برای کمک به شهرداری‌ها گفت: شهرداری‌ها باید با اتکا به مشارکت شهروندان و با بهره‌گیری از منابع مردمی شهر را اداره و پروژه‌های شهری را اجرا کنند.
گذشته و آینده تهران به فروش رفته است
شهر تهران در سال‌های اخیر با مشکلات مالی بی‌سابقه‌ای روبه‌رو بوده است. سنگین‌ترین بدهی‌ها و عدم وجود منابع تامین آن، مشکل و باری سنگین بر دوش شهردار و شورای شهر است.
چند درصد مسئولان ساکن منطقه یک تهران هستند؟
یک کارشناس مسکن در برنامه ثریا تصریح کرد: تنها کاری هم که دولت کنونی در چندسال اخیر انجام داده است ارائه وام خرید بوده است که این هم سیاست دولت یازدهم نیست بلکه همان سیاست سال ۷۲ است و با همان مکانیزم اجرایی می‌شود و به روز رسانی هم نشده است.
چرا شهربازی پادادشهر هنوز بازگشایی نشده است؟
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز با اشاره به آخرین روند بازسازی سیستم برق شهربازی پادادشهر، تعلل پیمانکار و ایجاد مشکلات در طراحی این شبکه را دلایل تأخیر در بازگشایی این شهربازی دانست.