رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در اوج گرمای تابستانه هستیم، گفت: براساس پیش‌بینی‌ها در سال ۲۰۲۴ رکورد بالاترین افزایش دما ثبت خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی دستورات ویژه را به معاون حمل و نقل خود برای آغاز عملیات خدمات رسانی برای برقراری سفرهای باکیفیت در اربعین ابلاغ کرد.
محمد منان‌رئیسی، عضو کمیسیون عمران مجلس در یک برنامه تلویزیونی با نقد رویه موجود ساخت مسکن در کشور گفت: اخیرا متوجه شدیم که جمعی از کارشناسان که بین آنها شهردار کلان‌شهر، معاون وزیر و ... حضور دارند، نامه‌ای به رئیس‌جمهور منتخب نوشتند که در آن خواستار در پیش گرفتن سیاست غلط عمودی‌سازی شدند و راه‌های رهایی از وضع موجود در بازار مسکن را توجه به بافت فرسوده، عدم عرضه‌ زمین، کوچک‌سازی و ... دانستند. بنده از ریاست‌جمهوری محترم استدعا می‌کنم از به‌کار بستن سیاست‌های نادرست و از پیش شکست خورده اجتناب کنند.
وزیر راه و شهرسازی :
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بعد از گذشت حدود ۱.۵ سال از وزارت به خودم نمره ۱۵ می دهم گفت: کارمند رسمی صدا و سیما هستم و یک ریال هم از وزارت راه و شهرسازی حقوق نگرفته ام.
معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: تا ۱۵ مردادماه مشاورین املاک سراسر کشور به سامانه ثبت الکترونیک اسناد متصل خواهند شد.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی:
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما دست بخش عمده ای از دلالان و بازار سیاه را از این بازار قطع کرد.
وزیر راه و شهرسازی:
 وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در بخش مسکن فراهم شده که در اختیار دولت چهاردهم قرار می‌گیرد، گفت: به قدری زمین تامین شده که همه جوانان می‌توانند صاحب خانه شوند.
کمربند تعمیری سایز۱۱۰، محصول جدید شیلنگ و لوله خوزستان می باشد،که با استفاده از آن می توان با حداقل میزان تخریب مصالح و ساختمان پایین ترین هزینه نسبت به هزینه ای که بایستی جهت تعویض لوله فاضلابی پرداخت شود
بازار اجاره مسکن در تلاطم بعد از انتخابات بسر می‌برد. البته نباید انتخاب رئیس جمهور جدید را بهانه اصلی گرانی اجاره بها دانست.
ارتقای امنیت جاده‌ها با توسعه فناوری‌های بومی
 معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی با هدف حفظ جان مردم، ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش هزینه‌های کلان ناشی از خسارات جانی و مالی تصادفات جاده‌ای ضمن شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در حوزه سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای جاده‌ای، از محصولات، خدمات و طرح‌های نوآورانه این حوزه حمایت می‌کند.
صفحه  از ۲۴۶۷