در حال حاضر هواپیمایی امارات بزرگترین ایرلاین در خاورمیانه و تنها شرکت هواپیمایی جهان است که فقط با یک توقف از استرالیا به فرودگاه جان اف کندی نیویورک پرواز دارد و با وجود اینکه حکومت امارات متحده عربی، تنها سهامدار این شرکت هواپیمایی است اما هیچگونه دخالتی در اداره آن ندارد
با حکم وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛
وزیر راه و شهرسازی شب گذشته سیاوش امیرمکری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.
مدیر فرودگاه یاسوج خبر داد
مدیر فرودگاه یاسوج گفت: برای نخستین بار پرواز مستقیم یاسوج - مشهد و بالعکس از سوی شرکت هواپیمایی پارس ایر در فرودگاه یاسوج انجام خواهد شد
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: امکانات اورژانس هوایی پاسخگوی نیاز کشور نیست.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با توجه به خواسته کشور قطر برای افزایش پروازهای بین قطر و ایران، شرایط راه اندازی خط هوایی بندرعباس - دوحه بررسی می شود.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد از انتقال یک محموله حاوی بقایای پیکرهای جانباختگان پرواز "تهران – یاسوج" به پزشکی قانونی یاسوج خبرداد .
روابط عمومی فرودگاههای مازندران اعلام کرد که پرواز جمعه شب اهواز به ساری به دلیل شرایط نامساعد جوی و رعد و برق به سمت فرودگاه مهرآباد تهران تغییر مسیر داد و مسافرانش را در Hن فرودگاه پیاده کرد .
به گفته منابع آگاه، خروج آمریکا از برجام به معنای لغو ۳۸ میلیارد دلار قراردادهای فروش هواپیما بین تهران و شرکت های غربی است و شرکت ایرباس را نسبت به رقیب آمریکایی اش بوئینگ در معرض ریسک های بزرگتری قرار می دهد.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون پیکر ۶ نفر از جانباختگان سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" پیدا نشده است.
شاید یکی از اصلی ترین دستاوردهای برجام برای کشور، در صنعت هوایی قابل مشاهده باشد. به طوری که پس از برجام، تحولات چشمگیری در حوزه صنعت هوایی کشور رخ داد و این تحولات از نوسازی ناوگان هوایی و خرید چندین فروند هواپیما به کشور گرفته، تا ایجاد مسیرهای مستقیم هوایی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری را شامل می شود.
صفحه  از ۲۷