تازه ترین اخبار
پربازدید ها
محمد خسروی ،شهردار مسجد سلیمان شد
با حکم علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان ، محمد خسروی که دو ماه پیش به عنوان شهردار منتخب این شهر معرفی شده بود ، رسما شهردار مسجد سلیمان شد
آماده‌سازی اراضی ۶۲ هزار واحد مسکونی در خوزستان
معاون عمرانی استانداری خوزستان در حاشیه نشست شورای مسکن به ریاست استاندار خوزستان از آماده‌سازی اراضی ۶۲ هزار واحد مسکونی در استان خبر داد.
با پول انبوه‌سازان می‌توان مردم را خانه‌دار کرد
یک کارشناس مسکن گفت: دولت چهاردهم برای ساماندهی بازار مسکن باید ساخت و ساز را افزایش دهد. برای رسیدن به این هدف زمین ارزان قیمت با شرط ساخت در اختیار انبوه‌سازان و سازندگان قرار دهد، انبوه‌سازان با منابع مالی خود طرح‌ها را تکمیل کنند و دولت از آنها تعهد بگیرد که خانه‌ها را به افراد بی‌خانه و واجد شرایط واگذار کنند.
افتتاح بیش از ۲۶ هزار مسکن در استان تهران
امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی مراسم افتتاح ۲۶ هزار و ۸۰۴ واحد مسکونی و آغاز عملیات اجرایی ۳۷ هزار و ۴۵۵ واحد در سطح استان تهران انجام شد.
دکتر منوچهر بابادی ،چهره در نقاب خاک کشید
دکتر منوچهر بابادی از مهندسان برجسته کشور مان شامگاه روز یکشنبه بر اثر ایست قلبی درگذشت 
اختصاص سهمیه بیمه به کارگران ساختمانی را به فال نیک می‌گیریم
نایب رئیس کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی اقدام سازمان تامین اجتماعی در اختصاص و توزیع سهمیه بیمه کارگران ساختمانی را به فال نیک گرفت و گفت: دیگر با محدودیت منابع روبه‌رو نیستیم زیرا با ابلاغ قانون از سوی رئیس جمهور، منابع کافی و مورد نیاز برای تحت پوشش قرار گرفتن کارگران ساختمانی تامین و کسری بودجه تامین اجتماعی برطرف خواهد شد لذا بعد از این منتظر شنیدن خبر خوش افزایش تعداد سهمیه بیمه کارگران ساختمانی هستیم.
درصد تغییرات قیمت مسکن مشخص شد
کارشناسان و فعالان بازار مسکن معتقدند اگر شوک‌های بیرونی به این بازار وارد نشود، نیمه اول سال جاری می‌تواند فاز نخست آرامش بازار ملک باشد. از جمله اقدماتی که در دستور کار دولت قرار دارد ساماندهی سکوهای اینترنتی فروش املاک است. وزارت راه و شهرسازی قصد دارد سامانه‌های خرید و فروش مسکن را به سامانه خودنویس تحت مدیریت خود متصل کند.
اختصاص ۱۰۰۰۰ سهمیه بیمه به کارگران ساختمانی
با دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و به مناسبت هفته کارگر، توزیع و تخصیص ۱۰۰۰۰ سهمیه بیمه کارگران ساختمانی به شعب این سازمان صورت گرفت.