جاده باریک و کم‌عرض ازنا - شازند در جنوب غربی استان مرکزی وجود دارد و محور اتصال این استان به لرستان است، متاسفانه شاهدیم این محور هر ساله شماری از مسافران را به کام مرگ می‌کشاند، این جاده در بین اهالی منطقه به جاده مرگ مشهور است و متاسفانه در اکثر ماه‎های سال شاهد تصادفات مرگبار در آن هستیم.
روسیه در نظر دارد تا سه سال آینده ،حمل و نقل عمومی با تله کابین را در مسکو راه اندازی کند.
آخرین وضعیت راههای کشور؛
پلیس راه کشور از جو آرام و ترافیک روان در بیشتر جاده‌های کشور خبر داد.
از آزادراه خرم‌زال به لحاظ نرخ عوارض دریافتی خودروها به‌عنوان گران‌ترین آزادراه کشور یاد می‌شود و ۲۲ اردیبهشت ماه نیز عوارض آن در سال جاری افزایش پیدا کرده است.
جاده کوهستانی پونل - خلخال به‌علت رانش کوه مسدود شد.
معاون اجتماعی پلیس راهور تهران خبر داد
معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش 190 درصدی توقیف خودروها به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز در هفته گذشته خبر داد.
جاده طولانی میان اصفهان و شیراز به عنوان دو شهر توریستی ایران که با وجود تمام پیگیری‌ها در طول سال‌های گذشته همچنان از همان مسیر تاریخی گذشته به یکدیگر متصل می‌شود باعث شده وزارت راه و شهرسازی پیگیری‌های جدی خود برای تکمیل آزادراهی را آغاز کند که طبق اعلام آخوندی می‌توان انتظار داشت تا پایان سال آینده به زیر بار ترافیک رود.
در شرایطی که سازمان راهداری نزدیک به پنج سال است که با ثبات مدیریت برای اجرای سیاست‌ها زمان داشته، اما هنوز به نظر می‌رسد این سازمان تنها برنامه‌هایی را اعلام می‌کند که برای هر یک از آن‌ها باید باز هم منابع اعتباری جدید در نظر گرفت.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تهران با تاکید بر رفع نقاط پر تصادف در راه‌های استان اظهارداشت: بالغ‌بر۵۶ نقطه پرحادثه شناسایی‌شده است اما رفع برخی نقاط در مناطق کوهستانی فیروزکوه و هراز اعتبارات قابل‌توجهی چون ۱۵ میلیارد تومان تنها برای یک قسمت می‌طلبد.
مدیر عامل شرکت ساخت وتوسعه گفت : برای اتمام آزادراه همت - کرج ۱۷۰۰ میلیارد ریال نیاز است.
صفحه  از ۸