تازه ترین اخبار
پربازدید ها
آماده‌سازی اراضی ۶۲ هزار واحد مسکونی در خوزستان
معاون عمرانی استانداری خوزستان در حاشیه نشست شورای مسکن به ریاست استاندار خوزستان از آماده‌سازی اراضی ۶۲ هزار واحد مسکونی در استان خبر داد.
مسکن کارگران در دستور کار جدی وزارت تعاون
بر اساس اعلام مسئولان وزارت تعاون، ساخت مسکن کارگری با جدیت در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد و در این راستا مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با هدف حمایت از احداث مسکن کارگران در سراسر کشور اختصاص یافته است.
فرایند انتخابات نظام مهندسی در خوزستان رسما آغاز شد
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: فرایند انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان به صورت رسمی آغاز شد.
جابه‌جایی بیش از ۹۱۸ هزار مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از انجام بیش از ۵۲ هزار سفر برون‌استانی در پایانه‌های مسافربری استان طی دو ماه نخست سال خبر داد.
دکتر منوچهر بابادی ،چهره در نقاب خاک کشید
دکتر منوچهر بابادی از مهندسان برجسته کشور مان شامگاه روز یکشنبه بر اثر ایست قلبی درگذشت 
آزمون‌ ورود به ‌حرفه‌ مهندسی خوزستان تیرماه برگزار می‌شود
 رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، گفت: ثبت نام در آزمون‌های ورود به حرفه در تمام رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به‌طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور در استان خوزستان هم به اتمام رسید.
تعرفه خدمات مهندسی باید عادلانه و به‌روز باشد
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: تعرفه خدمات مهندسی متناسب با کیفیت خدمات مهندسی باید به‌روزرسانی شود و عادلانه باشد. این کار سبب افزایش ارتقای کیفیت ساخت و سازها خواهد شد.
نمره قبولی آیت‌الله رئیسی در ساماندهی بازار مسکن
دولت آیت‌الله رئیسی که برنامه ساخت سالیانه یک میلیون خانه را در دستور کار خود قرار داد در مدت زمان کمتر از سه سال اقدامات متعددی را برای کنترل قیمت‌ها در بازار، افزایش تولید و تبدیل مسکن از حالت سرمایه‌ای به مصرفی انجام داد که منجر به ایجاد ثبات نسبی در بازار مسکن در ماه‌های اخیر شده و نرخ رشد سرمایه‌گذاری در بخش مسکن و ساختمان از منفی ۱۱ درصد در سال ۱۴۰۰ به ۲.۷ درصد در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ افزایش یافت و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک اثرات اقدامات مذکور در بخش مسکن ملموس‌تر شود.