رئیس اداره حفاظت محیط زیست ماهشهر از معرفی مدیران دو مجموعه پتروشیمی به مراجع قضایی به علت ایجاد آلودگی خبر داد.
آیا تابه‌حال به شهر بزرگی مانند نیویورک نگاه کرده‌اید و فکر کرده‌اید که چگونه آسمان‌خراش‌های غول‌پیکر در کنار هم قرارگرفته‌اند و در اقیانوس فرو نمی‌رود؟ نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد، شهرهایی مانند نیویورک در حال غرق شدن هستند چون با سنگینی خود موجب افزایش مداوم سطح دریا می‌شوند.
27 سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت:‌ وزارت جهاد کشاورزی مکلف شد اراضی ملی واقع در حریم شهرها را به وزارت راه برای طرح جهش تولید و تامین مسکن واگذار کند.
با این‌که محدودیتی در تامین "مازوت" کارخانه‌های سیمان وجود ندارد؛ اما این سوخت برخلاف شعار سال یعنی جهش تولید که تأکید بر حمایت از تولید‌کننده دارد با جهش سه برابری قیمت مواجه شده که نمونه بارزی از ایجاد فشار بر تولید‌کننده است.
شرکت اروپایی ایرباس از سه طرح مفهومی برای هواپیماهای بدون آلاینده خود با سوخت هیدروژنی رونمایی کرد.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس دهم با تأکید بر اینکه برای مقابله با کانون ریزگرد‌های خارجی ضروری است تا اقدامات مؤثری از سوی وزارت امور خارجه صورت گیرد، گفت: سال گذشته شاهد بارندگی‌هایی در شهرهای جنوبی کشور بودیم که در کاهش غلظت این آلاینده تأثیر داشت.
یک نماینده مجلس، کمبود اعتبارات از سوی شهرداری‌ها را مانع اصلی نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و ناوگان حمل و نقل عمومی کشور دانست.
در طرح جدید ستاد توسعه زیست فناوری قرار است به مدت ۵ سال پروژه جایگزینی کودهای زیستی با کودهای شیمیایی اجرایی شود.
سرپرست سازمان جنگل‌ها با بیان اینکه امیدواریم طرح جایگزین طرح تنفس جنگل‌ها در نیمه اول امسال در بخش‌هایی از جنگل‌های هیرکانی اجرایی شود، گفت: هدف این طرح برداشت چوب از جنگل نیست اما باید نظر کارشناسان را هم در این زمینه بدانیم‌.
این روزهای بحرانی که ویروس کرونا خیمه سنگینی بر بخش بزرگی از کره زمین زده است کشور ما ایران هم به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و متاسفانه تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان را از دست داده‌ایم.
صفحه  از ۶۳