کد خبر: ۳۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۰۲ آذر ۱۳۹۵ 22 November 2016
معاون مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران خبر داد

برگزاری سومین کنفرانس علمی مدیریت شهری در ماه جاری

معاون علم و فناوری مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از برگزاری نهمین جشنواره بین المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری و سومین کنفرانس علمی مدیریت شهری (جایزه جهانی تهران) 21 و 22 آذرماه همزمان با برگزاری اولین جشنواره بین المللی زنان و زندگی شهری خبر داد.
علی فرهادی با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره بین المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری گفت: بهره برداری مناسب از فرصت ها و تجارب ارزشمند موجود محلی، ملی، منطقه ای و جهانی در جهت پاسخگویی به نیازهای پویا و فزاینده زندگی شهری نیازمند انجام مطالعات و پژوهش و از طرف دیگر مستلزم کاربست دستاورد ها و استفاده از نوآوریها و اندیشه‌های جدید در مدیریت شهری است.

وی افزود: مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با رویکرد علم محوری شهرداری تهران، نگاه ویژه به مبحث پژوهش و تحقیقات داشته و با برگزاری جشنواره انتخاب برترین های پژوهش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری در صدد است تا به اهداف و آرمانهای مد نظر شهرداری تهران تحقق بخشیده و تلاش پژوهشگران، صاحبان قلم و اندیشه در حوزه مدیریت شهری را پاس بدارد.

فرهادی تصریح کرد: در این راستا پس از برگزاری هشت دوره موفقیت آمیز جشنواره و همچنین براساس تصمیمات شهردار محترم تهران، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با هدف شناسایی، تبادل و ترویج یافته‌های علمی حوزه مدیریت شهری و همچنین تکریم پدیدآورندگان آثار علمی، نهمین دوره جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری و سومین کنفرانس علمی مدیریت شهری (جایزه جهانی تهران) را برگزار خواهد نمود.

وی خاطر نشان کرد: امسال جشنواره از استقبال گسترده‌تری از طرف پژوهشگران برخوردار بوده است و آثار ارسالی به لحاظ کمی و کیفی از رشد قابل توجه‌ای برخوردار بوده است. در بخش بین الملل نیز تعداد آثار دریافتی قابل توجه می باشد که برخی از این آثار توسط نویسندگان مطرح بین المللی برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

فرهادی افزود: با توجه به برگزاری همزمان جشنواره با کنفرانس بین المللی زنان و زندگی شهری که مشتمل بر مجموعه‌ای از پنلهای تخصصی، بخش‌های نمایشگاهی، مسابقه عکس خواهد بود، امیدواریم شاهد استقبال کم نظیر علاقمندان باشیم.
منبع: ایسنا