کد خبر: ۱۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۲ 07 January 2014

اشتغال، مسکن و ازدواج اولویت اداره کل ورزش خوزستان است


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان از مهم‌ترین کارهایی است که باید در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای آن برنامه‌ریزی شود.
فرامرز کیانی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علم‌محوری اساس کار اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خواهد بود.

وی افزود: با مدنظر قرار دادن اصول مدیریت، برنامه‌ریزی و برنامه‌مداری کارهای خود را در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان انجام می‌دهیم.

13921015000350_PhotoA

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: برای پیشبرد ورزش خوزستان و پیشرفت جوانان این استان برنامه‌هایی تدوین کرده‌ایم که در زمان مقتضی این برنامه‌ها اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به حضور اساتید و پیشکسوتانی که در ورزش خوزستان هستند سعی می‌کنیم نظر آن‌ها را نیز در این برنامه‌ها لحاظ کنیم.

وی تصریح کرد: با حمایت‌های همه جانبه جامعه ورزشی و مسئولان به ویژه استاندار خوزستان سعی می‌کنیم برنامه‌های خود را در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان عملیاتی کنیم.

این ورزشکار مسجدسلیمانی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌هایی برای ورزش قهرمانی دارید نیز گفت: در بخش قهرمانی 30 سر فصل را تدوین کرده‌ایم که در آینده به اطلاع همگان خواهد رسید.

کیانی‌زاده امروز تاکید کرد: اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان از مهم‌ترین کارهایی است که باید در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای آن برنامه‌ریزی شود.

وی خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم بر اساس این سه اولویت برنامه‌ریزی کنیم و اقداماتی عملیاتی برای قشر جوان هم‌استانی انجام دهیم.

 

بازدید:۲۴۴