کد خبر: ۱۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ 16 March 2014

شهرداران سرعت‌گیرها را از سطح معابر تمام استان خوزستان بردارند


سازه نیوز:استاندار خوزستان از شهرداری‌ها و شورای شهرهای خوزستان خواست با توسعه آموزش و فرهنگ رانندگی نخستین استانی در کشور باشند که سرعتگیرهارا از استان جمع آوری می‌کنند، به دلیل اینکه وجود سرعتگیر توهین به مردم است.
 
عبدالحسن مقتدایی در نشست استاندار با شهرداران خوزستان که عصر امروز در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری‌ها باید صاحب یک فرهنگ بشوند و بهترین الگو برای آن‌ها شهر اهواز است به دلیل اینکه قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلفی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی اذعان داشت: این الگو را باید در اهواز متمرکز کنیم سپس آن را به تمام شهرهای استان گسترش دهیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه باید از یک نوع مبلمان شهری در تمام شهرهای استان شهرداری‌ها استفاده کنند بیان کرد: وقتی می‌گوییم این نوع مبلمان شهری در اهواز خوب است باید از آن در شوش‌تر یا شهرهای دیگر هم استفاده شود و فرقی بین شهر‌ها نباشد.

وی ابراز کرد: شهرداری‌ها و متولیان امر فضای سبز باید از درختانی چتری استفاده کنند و هر درختی را برای هر شهرستان تعریف کنند تا نسبت به آب و هوای آن شهرستان آن درخت کاشته شود تا وضعیت فضای سبز استان بهتر از قبل شود.

مقتدایی با بیان اینکه شهرداران باید خلاقیت داشته باشند عنوان کرد: شهردار‌ها افراد تاثیرگذاری خواهند بود اگر صاحب برنامه فکر و خلاقیت باشند. اگر کار‌هایشان را تخصصی کنند نیز نامشان در تاریخ ماندگار خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سال آینده وضعیت عمرانی استان بهتر خواهد شد و یک تحول اساسی اتفاق خواهد افتاد خاطرنشان کرد: تمام تصمیماتی که گرفته می‌شود برای تمام استان است و محدود به بخش خاصی نیست.

 

بازدید:۸۸۰