کد خبر: ۱۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ 18 March 2014

كدام خيابان‌هاي اهواز در شب چهارشنبه‌سوري بسته مي‌شود؟


سازه نیوز:رييس پليس راهور خوزستان از اعمال محدوديت‌هاي احتمالي براي خيابان چمران(كيان‌پارس)، منطقه زيتون، بلوار ساحلي و بلوار فرودگاه در شب چهارشنبه سوري خبر داد.
 

سرهنگ عادل مجدمي اظهاركرد: با توجه به احتمال ايجاد ترافيك سنگين در مسيرهاي ذكرشده، ابتدا تعداد خودروهاي ورودي به اين مسيرها مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد و در صورت نياز محدوديت‌هاي ترافيكي از ساعت 20 به بعد در اين مسيرها اعمال مي‌شود.
 

وي با اين‌كه در صورت ايجاد ترافيك سنگين در مسيرهاي يادشده، خيابان‌ها مسدود مي‌شوند، افزود: از شهروندان در خواست مي‌شود در ساعت‌هاي تعيين شده، كمتر در اين مسيرها تردد كنند.
 

رييس پليس راهور خوزستان اظهاركرد: با خودروهايي كه در اين شب و ايام ديگر آلودگي صوتي و راه‌بندان ايجاد كنند و حركات خطرآميز انجام دهند، برخورد شديد مي‌شود؛ اين خودروها به پاركينگ هدايت شده و تا تعطيلات نوروزي آزادسازي آنها صورت نخواهد گرفت.

مجدمي ادامه داد: با توجه به فرارسيدن ايام فاطميه (س)، خواهشمنديم حرمت اين ايام نگه داشته شود. همچنين رانندگان در اين شب و ايام ديگر برابر با قوانين و مقرار، رانندگي كنند و از انجام حركات نمايشي، تغيير ناگهاني مسير و سرعت غيرمجاز، توقف‌ها و سد معبرها و توقف‌هايي كه منجر به كندي ترافيك مي شوند، پرهيز كنند.
 

وي گفت: چنانچه رانندگان قصد توقف طولاني دارند، خودروي خود را در پاركينگ پارك كنند. اگر هم قصد خريد از مركز شهر را دارند مي‌توانند براي سهولت كار و تردد، از وسايل نقليه عمومي استفاده كنند. شهروندان سعي كنند در روزهاي پاياني سال، بيشتر صبح‌ها اقدام به خريد و تردد در هسته مركزي شهر كنند تا با مشكلات ناشي از سنگيني ترافيك مواجه نشوند.
 

 

بازدید:۳۰۳