کد خبر: ۱۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ 31 May 2014

تيم ملي والیبال ایران مغلوب ایتالیا شد


سازه نیوز:تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در لیگ جهانی سال 2014 مغلوب میزبان خود ایتالیا شد.مسابقات لیگ جهانی والیبال سال 2014 از دوم خردادماه در سه دسته آغاز شد که هشت تیم برتر جهان در دسته اول این رقابت‌ها با هم مسابقه می‌دهند. تیم ملی والیبال ایران در گروه نخست دسته اول این رقابت ها با تیم‌های برزیل، لهستان و ایتالیا همگروه است و برای صعود به مرحله نهایی تلاش می‌کند. ملی پوشان والیبال ایران امشب در نخستین بازی خود از ساعت 23 به وقت تهران به مصاف ایتالیا در سالن شهر تریسته این کشور رفتند. اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این بازی از ترکیب سعید معروف، شهرام محمودی، سید محمد موسوی، سامان فائزی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور و عبدالرضا علیزاده استفاده کرد.

تیم ملی والیبال ایران در این بازی در رقابتی نزدیک و در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 25 بر 23 مغلوب میزبان خود شد تا از نخستین بازی خود امتیازی به دست نیاورد. تیم ملی والیبال ایران با ترکیبی جدید و جوان تر نسبت به سال گذشته مقابل ایتالیا قرار گرفت. میلاد عبادی پور که جوان ترین بازیکن تیم ملی کشورمان در لیگ جهانی است، در پست دریافت کننده به جای حمزه زرینی بازی کرد که در نیمه نهایی لیگ برتر دچار مصدومیت شده بود و فعلا از میادین دور شده است.

همچنین سامان فائزی نیز که در پست دفاع وسط مورد توجه اسلوبودان کواچ قرار دارد در ابتدای این بازی به جای عادل غلامی در زمین قرار گرفت. عبدالرضا علیزاده نیز به جای فرهاد ظریف لیبرو تیم ملی والیبال ایران در این بازی حضور داشت. سامان فائزی و میلاد عبادی پور نخستین بازی خود در تیم ملی والیبال ایران را در لیگ جهانی برابر ایتالیا تجربه کردند.

اما مهمترین تغییر تیم ملی ایران نسبت به دوره گذشته، حضور اسلوبودان کواچ در راس کادر فنی این تیم است که به جای خولیو ولاسکو هدایت تیم ایران را بر عهده گرفته است. تیم ملی والیبال ایتالیا با پیروزی 9 امتیازه شد و در صدر جدول گروه اول باقی ماند. این تیم در هفته نخست دو پیروزی در برزیل برابر ملی پوشان این کشور به دست آورده بود. دومین دیدار ایران و ایتالیا روز ساعت 22:30 دقیقه یکشنبه در شهر ورونا ایتالیا برگزار خواهد شد.

بازدید:۲۹۵