کد خبر: ۱۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ 18 June 2014

اطلاعات متفاوت از ازدواج‌ مهناز افشار


سازه نیوز:اطلاعات مختلفی درباره ازدواج مهناز افشار منتشر می‌شود. همسر او فرزند محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی احمدی‌نژاد است. اما در سکوت افشار، بحث‌های تازه‌ای درباره این خبر منتشر شده است. پیش از این اخبار دیگری درباره ازدواج این دو نفر منتشر شده بود، و حالا یک روزنامه سینمایی، ادعاهای دیگری دارد.

بانی فیلم نوشت: با گذشت چند روز از انتشار خبر ازدواج مهناز افشار در سایت بانی فیلم آنلاین، اين خبر همچنان در فضاي مجازي و رسانه هاي مختلف مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و همچنان بازتاب های فراوانی دارد. دایره این واکنش ها حتي تا به امروز هم ادامه داشت و با انتشار یک خبر در یک سایت اینترنتی، حاشیه های جدیدی نیز برای خبر این ازدواج به وجود آمد. قضییه از این قرار است که روز گذشته در یک سایت خبری ، گفت و گويي به نقل از اين بازيگر منتشر شد که این خبر به فاصله کوتاهی مورد تكذيب قرار گرفت. حاشیه های این خبر در حالی هر روز بیشتر و بیشتر می شود که امروز یکشنبه يك منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار بانی فیلم ضمن رد و تكذيب تمام اخبار منتشر شده در رسانه های مجازی، درباره ازدواج مهناز افشار و همسرش اطلاعات تازه اي را عنوان كرد.
اطلاعات این منبع آگاه به این صورت در اختیار بانی فیلم قرار گرفت:
"ياسين رامين همسر مهناز افشار، هم سن این بازیگر است و شخصيتی مستقل و جدا از ايدئولوژي پدرش دارد. او سالها در كشور آلمان زندگي كرده است و دیگر اینکه مراسم عقد مهناز افشار و یاسین رامین، بدون حضور پدرش محمد علي رامين بوده و در دفتر سيد محمد خاتمي برگزار شده است."

بازدید:۲۴۶