کد خبر: ۱۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ 21 June 2014

پیام رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به هفدهمین اجلاس هیأت عمومی


سازه نیوز:اکبر ترکان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در پیام خود تاکید کرد : گردهمایی سالیانه فرهیختگان صنعت ساخت و ساز کشور فرصتی مغتنم برای هم اندیشی پیرامون راهکارهای ارتقا و پیشرفت گسترده ترین صنعتی که تمامی ارکان جامعه را در برگرفته ، می باشد که ثمره آن آبادانی و پیشرفت ایران است.

مسکن به عنوان یک نیاز اولیه هر انسان و اصلی ترین پس انداز خانوارهای ایرانی در حال حاضر نقش تعیین کننده ای را در اقتصاد داراست. شبکه ای عظیم از صنایع مرتبط ، دستگاه های اجرایی و نظارتی ، اختصاص بخش عظیمی از منابع کشور ، اشتغال بیشترین منابع انسانی و سرمایه گذاری بخش خصوصی شاخص های این امرمی باشد.

هفدهمین گردهمایی منتخبان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در ششمین دوره فعالیت شورای مرکزی در حالی شروع می گردد که یک سال از تحقق حماسه سیاسی مردم شریف ایران می گذرد . سازمان نظام مهندسی در سایه دولت تدبیر و امید می کوشد تا با اجرای سیاست ها و تصمیمات صحیح و تاکید بر ایجاد خط مشی های مورد قبول در حوزه ساخت و ساز به ارتقای کیفیت ساختمان جهت منافع بهربرداران دست یابد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان برای آنکه بتواند اتصال میان گذشته ، حال و آینده را به نحو صحیح مدیریت کند به پیگیری اقدامات صحیح ادوار گذشته مانند رعایت اصول معماری و شهرسازی ، ارتقای اخلاق و رفتار مهندسی ، بازنگری قانون نظام مهندسی ساختمان ، صدور خدمات فنی مهندسی در حوزه ساختمان ، استفاده از مصالح استاندارد در ساخت و ساز و تدوین نظام نامه‏های صلاحیت مدیریت ساخت به تدوین خط مشی کاری و راهبردهای عملی سازمان نظام مهندسی ساختمان در 17 بند به عنوان خط مشی ها اساسی تلاش می نماید تا به بالندگی حرفه ای و بهینه سازی جایگاه کنونی دست یابد.

با استعانت از خداوند متعال و همکاری دولت و مهندسان عزیز امیدوارم شرایطی مهیا شود که به هدف اصلی سازمان نظام مهندسی که صیانت از سرمایه های ملی کشور و افزایش عمر و کیفیت ساختمان و سرمایه های جانی و مالی بهره برداران است نایل آئیم .

بازدید:۳۶۹