کد خبر: ۱۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۲۶ مهر ۱۳۹۳ 18 October 2014

آغاز ترمیم خیابان‌های اهواز به‌منظور کاهش سوانح رانندگی


سازه نیوز:مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز از آغاز ترمیم و لکه‌گیری خیابان‌های این شهر به‌منظور کاهش سوانح رانندگی خبر داد.سعید باب‌المراد  اظهار کرد: ترمیم و لکه‌گیری آسفالت بلوار سبلان، دانش، آرش، ورودی کوی نبوت و خیابان امام خمینی شرقی در مسیر پل سردار شهید هاشمی در حال انجام است.

وی با بیان ضرورت اجرای عملیات لکه‌گیری اصولی و مکانیزه معابر اصلی شهر اهواز افزود: به منظور کاهش سوانح رانندگی و ارتقای کمی و کیفی سطوح آسفالت و در ادامه فعالیت‌های عمرانی وخدماتی این سازمان، عملیات ترمیم و لکه‌گیری آسفالت بلوار سبلان، دانش، آرش، ورودی کوی نبوت و خیابان امام خمینی شرقی در مسیر پل سردار شهید هاشمی، توسط عوامل فنی و اجرایی این سازمان در حال انجام است.

باب‌المراد تصریح کرد: به دلیل حجم ترافیکی در مناطق ذکر شده، اجرای این عملیات در شیفت شب انجام می‌شود و این روند به طور مستمر تا پایان کار ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اهواز یادآور شد: از اواسط هفته جاری عملیات ترمیم و لکه‌گیری خیابان انقلاب از میدان 15 خرداد تا میدان انقلاب در دو مسیر رفت و برگشت، انجام خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه در همه این ترمیم و لکه‌گیری‌ها از آسفالت جنس توکای ریزدانه استفاده می‌شود، عنوان کرد: در بلوار آرش به میزان 2 هزار و 800 تن، بلوار سبلان 600 تن، کوی نبوت 400 تن و خیابان امام خمینی شرقی در مسیر پل سردار شهید هاشمی نیز 200 تن آسفالت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

بازدید:۱۱۲۸