کد خبر: ۱۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۰۲ آذر ۱۳۹۳ 23 November 2014

مذاکره فرودگاه آبادان با شرکت هواپیمایی تفتان

مسازه نیوز:ذاکرات اولیه با شرکت هواپیمائی تفتان انجام شد .مدیر فرودگاه آبادان این مذاکرات را مثبت ارزیابی کرد و افزود : محور مذاکره در این نشست برقراری پروازهای داخلی به مقصدهای کیش و اصفهان توسط شرکت هواپیمائی تفتان در مسیر آبادان بود .
زمان مدیرعامل شرکت هواپیمائی تفتان گفت : باتوجه به از سرگیری مجدد پروازهای تفتان ایر این فرودگاه برنامه برقراری پرواز در مسیر آبادان را در دستور کار خود قرار دارد .
مدیرعامل شرکت هواپیمائی تفتان خاطر نشان نمود : در راستای اجرای برنامه پرواز در مسیر آبادان این شرکت برقراری 4 پرواز برنامه ایی هفتگی در مسیر کیش و اصفهان را هدف گذاری نموده است .
وی افزود : با توجه به قرار گرفتن فرودگاه آبادان در منطقه آزاد اروند ایجاد ارتباط هوایی بین مناطق آزاد کیش و اروند از برنامه های مسئولین فرودگاهی و این شرکت می باشد .
محمد رضا رضایی از پیگیری برقراری پرواز خارجی در مسیرکویت خبر داد و اضافه نمود : باتوجه به موقعیت فرودگاه آبادان افزایش فعالیت در مسیرهای داخلی در اولویت برنامه های این فرودگاه قرار دارد و در این راستا وصل این منطقه به کشورهای حوزه خلیج فارس و برقراری پرواز درمسیر کویت از گام های بعدی فعالیت می باشد .
مدیر فرودگاه آیت اله جمی آبادان ادامه داد : درراستای افزایش پرواز ها نشستها و مذاکرات متعدد ی با مدیران شرکت های هواپیمائی در مرکز و شهرستان صورت گرفت که نتیجه ی حاصل مطلوب ارزیابی می گردد ، به گونه ایی که شمار پروازهای هفتگی این فرودگاه را به بیش از یکصد پرواز رساند .
محمد رضا رضایی با تاکید بر جایگاه فرودگاه آبادان در منطقه تصریح کرد : فرودگاه آبادان در حال حاضر جنوب غرب کشور را به 5 استان تهران ، اصفهان ، خراسان رضوی ، هرمزگان و فارس از طریق هوایی وصل نموده است و اضافه نمود : جهت برقراری پرواز در مسیر استان های دیگر درحال پیگیری می باشیم .
وی گفت : در شش ماهه ی اول سال جاری ، پرواز به مقصد کیش با همکاری شرکت هواپیمایی کیش برقرار گردید که بعلت عدم استقبال مطلوب ، پرواز به فرودگاه اهواز منتقل گردید.
ایشان تصریح نمود : باتوجه به توقف پرواز کیش در برنامه جدید پرواز بصورت دومسیره اصفهان – آبادان – کیش و بلعکس برنامه ریزی خواهد شد .

بازدید:۱۰۸۷
برچسب ها: ابادان ، فرودگاه