کد خبر: ۱۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳ 24 November 2014

ارتقای کیفی سمینارهای آموزشی نظام‌ مهندسی شوشتر


سازه نیوز:رئیس نظام‌ مهندسی شوشتر از ارتقای کیفی سمینارهای آموزشی نظام‌ مهندسی این شهرستان خبر داد. اسحاق مهدی‌پور ظهر امروز در سمینار مسئولیت حقوقی ناظران ساختمانی اظهار کرد: سمینارهای آموزشی در سطح شهرستان شوشتر که از سوی نظام‌ مهندسی برگزار می‌شود در چند ماه گذشته از نظر سطح کیفی ارتقای قابل قبولی داشته و این روند ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: موضوع سمینارها در نظام‌ مهندسی بر اساس احساس نیاز جامعه هدف مهندسان تعیین می‌شود و به این دلیل می‌کوشیم هرچه کاربردی‌تر این سمینارها را برگزار کنیم.

مهدی‌پور اضافه کرد: سمینارهای بعدی نظام‌ مهندسی شوشتر درباره گزارش‌دهی، زمان گزارش‌دهی و نحوه گزارش‌دهی مهندسان به نهادهای متولی برگزار می‌شود.

رئیس نظام‌ مهندسی شوشتر خاطر نشان کرد: این سمینار با همکاری و هماهنگی شهرداری برگزار می‌شود و به این دلیل می‌کوشیم تا مهندسان ساختمان در این سمینار حضوری فعال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر برای همکاری در این سمینار اعلام آمادگی کرده است، افزود: نظام‌ مهندسی شهرستان برای بهبود سطح علمی و توانایی‌های مهندسان خود از همه اهرم‌های آموزشی بهره خواهد برد.

رئیس هیئت مدیره نظام‌ مهندسی شوشتر در پایان بیان کرد: در این زمینه می‌کوشیم تا با این نشست‌ها و سمینارها گامی هر چند کوچک برای ارتقای سطح علمی و تجربه مهندسان ساختمان شوشتر برداریم.

بازدید:۲۳۵