کد خبر: ۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۰ 09 October 2011

صنعت ساختمان کشور پروژه های منتخب خود را شناخت


سازه نیوز:به گزارش پایگاه خبری صنعت ساختمان خوزستان: پس از پنج ماه از آغاز به کار دومین جشنواره برترین های صنعت ساختمان،  پروژه های شاخص کشور در 10 رشته ساختمانی به جامعه حرفه¬ای ساختمانی کشور معرفی شدند.


طی مراسم ویژه¬ای با حضور حدود چهارصد تن از مدیران و فعالان ارشد صنعت ساختمان، مراسم اختتامیه دوّمین جشنوارۀ برترین¬های صنعت ساختمان در محل هتل المپیک تهران با معرّفی و تقدیر از برترین پروژه¬های ساختمانی به کار خود پایان داد. این جشنواره توسط دانشگاه صنعتی شریف و با مشارکت شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز به عنوان حامی ویژه و شرکت کناف ایران برگزار گردید.


شورای علمی جشنواره که متشکّل از اساتید دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از خبرگان آکادمیک و اجرایی صنعت ساختمان است بعد از بررسی¬های تفصیلی، پروژه¬های منتخب صنعت ساختمان در سال 1390 را به شرح ذیل اعلام نمود:


پروژه مهر پردیس شرکت سرمایه¬گذاری مسکن پردیس در رشته¬ انبوه¬سازی؛ پروژه برج¬های ساحلی کیش شرکت سرمایه¬گذاری و مسکن صنایع کیش در رشته¬ بلندمرتبه¬سازی؛ پروژه صالحی شرکت انبوه¬سازی مسکن و ساختمان صالحی در رشته¬ آپارتمان¬سازی؛ پروژه برج تجاری آلتون در رشته مجتمع¬های¬ تجاری چند¬منظوره؛ پروژه هتل بین¬المللی قصر طلایی در رشته¬ هتل¬سازی؛ پروژه ستاره کیش شرکت سرمایه-گذاری مسکن جنوب در رشته¬ مجتمع¬های ویلایی؛ پروژه بام چالوس شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال در رشته¬ مجتمع¬های گردشگری؛ پروژه بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در رشته¬ ساختمان¬های اداری و عمومی؛ پروژه بام جمشیدیه گروه توسعه فنی و مهندسی بام در رشته¬ ساختمان¬های مدرن؛ پروژه باغ بهشت شرکت توسعه آینده پارس در رشته¬ طرح آتی.


دانشگاه صنعتی شریف با درک نیاز به برگزاری جشنواره¬ای سالانه در حوزۀ صنعت ساختمان که به معرّفی برترین¬ پروژه¬های ساختمانی بپردازد اقدام به تشکیل دبیرخانه دائمی جشنوارۀ برترین¬های صنعت ساختمان در سال 1389  و با هدف ترویج نوآوری، فناوری¬های نوین و الگوهای سرآمد مدیریتی در صنعت ساختمان نموده است.


 این جشنواره، تنها جشنوارۀ تخصّصی برای معرّفی پروژه¬های منتخب صنعت ساختمان است و با برگزاری دو دوره از آن به مرجع شرکت¬های معظم ساختمانی برای دریافت تندیس پروژۀ برتر سال تبدیل شده است.


بازدید:۳۴۰