کد خبر: ۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۰ 09 October 2011

چهار هزار رابط نذوراتی با ستاد عتبات خوزستان همکاری می کنند


سازه نيوز:به گزارش پايگاه خبري صنعت ساختمان خوزستان و به نقل ازمهر:مسئول ستاد عتبات عالیات استان خوزستان گفت: چهار هزار رابط نذوراتی در سراسر استان برای جمع آوری هرچه بهتر کمکهای مردمی با این ستاد همکاری می کنند.


سید محمود موسوی در دومین همایش ستاد عتبات عالیات کشور اظهار کرد:در مدت اخیر فعالیتهای این ستاد در استان به شدت افزایش یافته به گونه ای که هم اکنون 29 ستاد فرعی استان در سراسر شهرهای فعال شده اند و اقدام به جمع آوری کمکهای مردمی می کنند.


وی با اشاره به اینکه وظیفه نوسازی و بازسازی ایوان طلای مرقد مطهر امیرالمومنین(ع) در نجف به عهده مردم خوزستان گذاشته شده، افزود: برای جمع آوری هرچه بهتر کمکهای مردمی چهار هزار رابط نذوراتی در سراسر استان خوزستان با این ستاد همکاری دارند. این رابطین در سراسر شهرها، دستگاه ها و سازمانهای سراسر استان مستقر هستند.


موسوی ادامه داد: برنامه ریزی منظم و ساماندهی خوبی که در سطح استان در ستاد عتبات عالیات خوزستان صورت گرفته به عنوان الگو در کشور مطرح شده و مسئولان کشوری این ستاد قصد دارند این الگو را به سایر استانهای کشور نیز منتقل کنند.


نماینده ولی فقیه در سپاه استان خوزستان تصریح کرد: هیئت امنای ستاد استان که شامل نماینده ولی فقیه، نماینده ولی فقیه در سپاه استان خوزستان، استاندار، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) می شود به صورت منظم جلسه تشکیل می دهند و تنگناهای کار را رفع و رجوع می کنند.


مسئول ستاد عتبات عالیات استان خوزستان گفت: ابتدا قرار بود که پولهایی که توسط مردم خوزستان جمع آوری می شود را در دل وجوه سایر استانها جمع آوری و در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار بگیرد ولی ما با این کار موافقت نکردیم و گفتیم یک پروژه را به صورت اختصاصی در اختیار استان خوزستان قرار دهیم.


موسوی عنوان کرد: بر همین اساس مسئولان ستاد عتبات عالیات کشور، بازسازی ایوان مطهر حرم امام علی(ع) را به استان خوزستان قرار دادند که با وجود عظمت و بزرگی، فعالیتهای خوبی صورت گرفته و کارها در حال انجام است.


 


بازدید:۱۹۰