کد خبر: ۲۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ 03 February 2015

بازدید استاندار خوزستان از ۳ پروژه بندر ماهشهر


سازه نیوز:استاندار خوزستان از ۳ پروژه بندر ماهشهر بازدید کرد و با گفت و گو با مسئولان مربوطه، در جریان وضعیت این پروژه قرار گرفت.این پروژه‌ها شامل پروژه دریاچه مصنوعی، اسکله تجاری بندر ماهشهر و ساختمان ایستگاه ماهشهر می‌شود.
در این زمینه جمشید کمایی، شهردار ماهشهر اظهارکرد: دریاچه و خور تفریحی ماهشهر یکی از این پروژه​ها است که عملیات احداث آن​ به اتمام رسیده و کارهای حاشیه‌سازی و آلاچیق​ها باقی‌مانده است.

وی افزود: در کنار این دریاچه پارک بزرگ شهربازی ماهشهر را داریم که جزؤ مرحله بعدی پروژه است و انشالله تا ایام عید دریاچه را آماده استفاده برای مردم کنیم.

کمایی تصریح‌کرد: برای اسکله تجاری نیز در حال انجام مقدمات کار هستیم تا بتوانیم از این طریق لنج​های تجاری را وارد ماهشهر می‌کنیم.

وی درباره ایستگاه راه‌آهن ماهشهر نیز گفت: این پروژه با مشارکت راه‌آهن، صنایع پتروشیمی و شهرداری ماهشهر اجرا می‌شود. در حال حاضر از نظر ساختمانی ۹۹ درصد پیشرفت دارد و جاده دسترسی و پارکینگ آن توسط شهرداری در حال انجام است و پیشرفت این بخش نیز ۷۰ درصد است.

کمایی بیان‌کرد: سکو و ریل نیز توسط راه‌آهن انجام می‌شود که فعلا در مرحله زیرسازی قرار دارد.

استاندار خوزستان در بدو ورود خود به بندرماهشهر با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای بندر ماهشهر را گرامی داشت.

بازدید:۱۰۵۷
برچسب ها: استاندار ، خوزستان