کد خبر: ۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۰ 17 October 2011

ساخت بزرگترين مجموعه ورزشي جانبازان و معلولان در اهواز


سازه نيوز:به گزارش پايگاه خبري صنعت ساختمان خوزستان وبه نقل ازایسنا:مديركل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به ساخت بزرگترين مجموعه ورزشي ويژه جانبازان و معلولان در اهواز گفت: اين مجموعه ورزشي سال آينده به بهره برداري ميرسد.


حميدرضا گرشاسبي در همايش روز بزرگداشت پارالمپيك اظهارداشت: هدف از برگزاري اين همايش و همچنين انجام پياده روي، بيرون كشاندن كودكان استثنايي از خانه هايشان و آشنايي آنها با محيط ورزشگاه است تا بيشتر به خودباوري برسند.


وي ادامه داد:بدون شك همين كودكان استثنايي ميتوانند روزي براي استان و كشور افتخارآفريني كنند و پرچم جمهوري اسلامي ايران را در ميادين بينالمللي به اهتزار درآورند.


وي بيان كرد:خوزستان معلولان و جانبازان زيادي دارد كه قهرمان جهان و المپيك هستند و نامشان در تاريخ ورزش دنيا ميدرخشد. در اين برنامه علاوه بر اينكه روز پارالمپيك گرامي داشته شد، باعث شد كه از 11 مدال اور بازيهاي آسيايي گوانگجو تجليل شود البته در آينده، بهتر از اين قهرمان تقدير ميشود.


مديركل ورزش وجوانان خوزستان تصريح كرد:دوم آبان ماه مراسم تجليل از برترينهاي ورزش خوزستان با حضور مسوولان وزارت ورزش و جوانان، استاندار خوزستان و كليه مسوولاني استاني به عمل خواهد آمد. اميدواريم با كمك اصحاب رسانه بتوانيم به نحو شايسته و مطلوبي از افتخارآفرينان جهاني و المپيك تجليل كنيم.


وي همچنين درباره ساخت بزرگترين مجموعه ورزشي ويژه جانبازان و معلولان در اهواز گفت: اين مجموعه ورزشي در كوي طلاب اهواز و در حال حاضر بيش از70 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است. در اين مجموعه ورزشي دو استخر، شش سالن تمريني، يك سالن مسابقه با ظرفيت 1200 تماشاگر و همچنين يك خوابگاه 180 نفره و سايت اداري كاملا مجهز، تعبيه شده است.


گرشاسبي در پايان اضافهكرد: از مسوولان استان انتظار دارم كه جانبازان و معلولان را دريابند. اداره كل ورزش و جوانان استان به تنهايي توانايي خدمت به اين افراد را ندارد. اين افراد قشري از جامعه هستند و اگر شاداب و بانشاط شوند مطمئنا افسردگي از جامعه ما برچيده خواهد شد.


بازدید:۱۱۰۸
سیدعباس هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
0
0
دست شما درد نکنه ای ول .......اما اگر واقعا بشه