کد خبر: ۲۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ 21 April 2015

تامین بیش از ۱۰ میلیون سوخت به هواپیما در فرودگاه آبادان


سازه نیوز:در سال ۹۳  بیش از ۱۰  میلیون و ۳۸۰ هزار لیتر سوخت در پارکینگ فرودگاه آبادان به هواپیما تحویل داده شد محمد رضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان در سال ۹۲ بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر سوخت هواپیما درمرکز سوخت گیری هواپیمائی فرودگاه آبادان  تامین شدکه این رقم روند صعودی داشته و در سال ۹۳ به  بیش از۱۰ میلیون و ۳۸۰ هزار لیتر رسید .

رضایی ادامه داد : در ۱۲ ماه سال ۱۳۹۳ باتوجه به افزایش ۲۰  درصدی تعداد پرواز  بیش از ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر سوخت ۳ هزار و ۹۰۰ پرواز تامین شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجه   ۲۳ درصدی را نشان می دهد .

وی خاطرنشان نمود : براساس مقایسه صورت گرفته بیشترین سوخت تحویلی در سال ۹۳  به میزان     ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر مربوط به  شرکت هواپیمائی ایران ایرتور می باشد .

ایشان تصریح نمود : در سال ۹۳ به طورمتوسط ماهانه بیش از هشتصد و ۶۰  هزار لیتر سوخت در فرودگاه آبادان سوخت گیری شد که بیشترین آمار سوخت گیری به میزان یک میلیون و ۲۷۰ هزار  لیترمربوط به شهریورماه سال ۹۳   می باشد .

یادآور می شود : در حال حاضر فرودگاه آبادان با بیش از ۹۰ پرواز هفتگی در مسیرهای شیراز ، تهران ، اصفهان ، شیراز ، شارجه ، خارک و مشهد مقدس یا همکاری شرکت های هواپیمایی ایران ایر ، ایران ایرتور ، العربیه ، زاگرس ، آسمان ، قشم ایر و نفت فعال می باشد .

بازدید:۴۵۲