کد خبر: ۲۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ 04 May 2015

آمادگی مرکز مطالعات شورای شهر آبادان برای همکاری با نظام مهندسی


رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: این مرکز در راستای پیشبرد اهداف مدرن شهرسازی آمادگی همکاری با سازمان نظام مهندسی این شهر را دارد.


خلیل جنامی  در حاشیه نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان آبادان، اظهار کرد: نظام مهندسی یعنی نظام شهری و چنانچه نظام مهندسی ناکارآمد باشد، نمی توانیم نظام شهری پویا و کارآمدی داشته باشیم.

وی ادامه داد: نگاه ما به شهر نگاه به یک سیستم است و در یک سیستم باید بین تمام عناصر تشکیل دهنده آن اعم از معیارهای های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی یک هماهنگی وجود داشته باشد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان اضافه کرد: توسعه صنعت ساختمان، از مظاهر رشد و توسعه کشورها است. نظام مهندسی که در محدوده منطقه آزاد فعالیت می کند باید رویکردی جهانی و مدرن در خصوص صنعت ساختمان و شهرسازی داشته باشد.

جنامی یادآور شد: بالا بودن کیفیت در تولید مصالح، شیوه های طراحی و اجرا، سرعت بخشیدن به روند ساخت و ساز، استفاده بهینه از نیروی کار ماهر و بهره گیری از تکنولوژی های مدرن ساخت جزو مولفه های تاثیرگذار در صنعت ساختمان سازی است.

وی اقدام سازمان نظام مهندسی آبادان را در برگزاری نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان این شهر مثبت دانست و تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی آبادان با راه اندازی نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان با معرفی مصالح استاندارد و با کیفیت بالا، به شهروندان کمک می کند با به کارگیری این مصالح عمر بهینه ساختمان خود را تضمین کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به اینکه نمایشگاه دائمی صنعت ساختمان آبادان باعث فرهنگسازی بین شهروندان این شهر می شود، عنوان کرد: به طور حتم فرهنگسازی و آشنا کردن شهروندان با نظام مهندسی و وظایف آن می تواند به توسعه فرهنگ شهرسازی کمک کند.

جنامی با اشاره به ظرفیت های مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان در زمینه همکاری با سازمان نظام مهندسی این شهر افزود: مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان در راستای پیشبرد اهداف مدرن شهرسازی، آمادگی همکاری با سازمان نظام مهندسی این شهر را دارد.

مرجع :مهر

 


بازدید:۵۴۷
برچسب ها: ابادان ، نظام مهندسی