کد خبر: ۲۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ 30 May 2015

پرواز کویت – آبادان – کویت برقرار شد


سازه نیوز:پروازهای شرکت هواپیمائی آسمان در مسیرکویت - آبادان- کویت برقرار شد  مدیر فرودگاه آبادان ازبرقراری پرواز شرکت هواپیمائی آسمان درمسیر کویت خبر داد 


محمدرضارضایی با اشاره به ظرفیت فرودگاه و استقبال از افزایش پروازها گفت : مجموعه ی فرودگاه از سال ۹۳ پیگیر برقراری این پرواز بود که با همکاری شرکت هواپیمائی آسمان این مهم در سال جاری محقق شد .


رضایی افزود : شرکت هواپیمایی آسمان اقدام به برقراری پرواز در مسیرکویت - آبادان – کویت در روزهای شنبه و چهارشنبه هرهفته با هواپیمای ATR نمود.


مدیر فرودگاه آبادان تصریح نمود : درحال حاضر هفتگی بیش  از ۳۰ پرواز رفت و برگشت به مقصدهای شیراز ، مشهد ، تهران و بندرعباس با همکاری شرکت هواپیمائی آسمان در فرودگاه آبادان انجام می شود .


ایشان اظهار نمود :مسیر اول بین المللی در فرودگاه آبادان با همکاری شرکت هواپیمایی خارجی ایر عربیا در مسیر شارجه – آبادان – شارجه در مهرماه سال ۹۳ به صورت برنامه ایی  راه اندازی گردید.


وی اظهار نمود: باتوجه به افزایش زمینه های سرمایه گذاری درشهرهای آبادان و خرمشهر وموقعیت فرودگاه  از لحاظ امن ترین آسمان در شرایط فعلی منطقه  این پرواز می تواند زمینه ساز برقراری سایر خطوط هوایی به کشورهای همجوار باشد .


رضایی خاطرنشان نمود : در سال ۹۳ بیش از ۴۳۰هزار نفر مسافر داخلی  با ۳ هزار و ۹۰۰  فروند در مسیر آبادان پروازجابه جا شده اند  که رشد ۱۶ درصدی در جابجایی مسافر را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد .


گفتنی ست : درحال حاضر فرودگاه آبادان در دو مسیر بین المللی شارجه و کویت و با بیش از ۱۰۰ پرواز در مسیرهای داخلی تهران ، اصفهان ، شیراز ، خارک ، مشهد، بندرعباس وخارک فعال می باشد .


بازدید:۴۷۰
برچسب ها: خوز ستان ، آبادان ، پرواز ، کویت