کد خبر: ۲۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ 31 May 2015

حوادث ساختمانی کاهش یافته است


سازه نیوز: نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: رعایت مقررات ملی ساختمان در سطح استان کاهش حوادث ساختمانی را به دنبال داشته است.

مرادعلی واهبی در نخستین جلسه روسای دفاتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در سال ۹۴، ضمن تشکر از روسای دفاتر شهرستان ها و هیئت رئیسه اظهار کرد: مواردی که از شهرستان ها خواسته شده مانند  ساماندهی کارگرها و آموزش کارگری اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه رعایت این موارد باعث ارتقا کیفیت ساخت و ساز می شود عنوان کرد: در شهرستان ها باید با توجه به ایمنی ساخت و ساز، زمینه ساز تحول در استان شوند و همچنین باعث شده ما در مباحث ایمنی حوادث ساختمانی را کاهش دهیم.

نایب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان بر کنترل عدم استفاده از مصالح ساختمانی غیراستاندارد تاکید کرد و گفت: در مجموع همه آنچه که مقررات ملی از ما می خواهد یک ساختمان خوب، باکیفیت و ایمن در برابر حوادث است.

وی با اشاره به اینکه ما در مباحث ایمنی حوادث ساختمانی را کاهش داده ایم ادامه داد: همه باید کمک کنیم تا در آینده شاهد باشیم که هیچ گونه نیروی بدون گواهینامه، مهارت و بی صلاحیتی نداشته باشیم.

واهبی در پایان اظهار کرد: از همکاران در دفاتر نمایندگی شهرستان تقاضا دارم نقشه ها و محاسبات را طبق ضوابط بروز کنند، ریشه مشکلات را بیابند همچنین آموزش های کاربردی بدهند تا همکاران بتوانند از خود دفاع کنند.

بازدید:۴۴۷