کد خبر: ۲۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ 30 August 2015

آغاز طرح آمارگیری از مراکز خدمات پشتیبانی حمل و نقل و بنگاه‌های املاک


سازه نیوز:سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: طرح آمارگیری از کارگاه‌های خدمات پشتیبانی حمل و نقل و بنگاه‌های معاملات املاک استان آغاز شد.

سیدلطف‌الله هاشمی  اظهارکرد: این طرح به صورت همزمان با سراسر کشور و به شکل نمونه‌گیری از این هفته آغاز و تا دوم مهر ادامه دارد.

وی افزود: این آمارگیری به منظور شناخت وضع موجود کارگاه‌های خدمات انبارداری، موسسات ترخیص کالا، پارکینگ‌های عمومی، باسکول‌های عمومی و بنگاه‌های معاملات املاک به مرحله اجرا در می‌آید که این اجرای طرح در نهایت منجر به کسب اطلاعاتی در زمینه مشخصات عمومی این کارگاه‌ها، امکانات و تجهیزات آن‌ها و همچنین جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه ارزش تولید، ارزش مصارف واسطه و ارزش افزوده بخش پشتیبانی حمل و نقل، املاک و مستغلات می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: در اجرای این طرح، کارشناسان و آمارگیران آموزش دیده عملیات میدانی، بازبینی و نظارت بر گردآوری داده‌ها را انجام خواهند داد.

وی عنوان کرد: فعالیت حمل و نقل یک فعالیت زیربنائی حائز اهمیت است که با همه فعالیت‌های اقتصادی ارتباط پیشین و پسین دارد و در برنامه‌های رشد و توسعه اقتصادی به این بخش توجه خاصی می‌شود اما با وجود این اهمیت، اطلاعات جامع و به‌هنگامی در دسترس نیست و این آمارگیری به منظور تامین اطلاعات آماری و شناخت نقاط قوت و ضعف این بخش است.

سرپرست معاونت آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان گفت: اطلاعاتی که از هر کارگاه جمع‌آوری می‌شود، طبق قانون محرمانه بوده و صرفا در امر برنامه‌ریزی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مرجع :ایسنا

بازدید:۱۰۲۰
برچسب ها: املاک ، خوزستان